Lite Kellianna någon??
Kellianna
18 jul 2008, 20:00 Chilkwell Street, Glastonbury, Southwest BA6 8DD Kostnad : 5 GBP
Kellianna in concert under the Full Moon in the gardens at the Chalice Well in Avalon! Does this sound magical or what?
Å har du precis som jag inte kvasten fixad så att den kan flyga ända till Glastonbury kanske jag kan fresta med en liten music länk iallafall!! Underbar kvinna som skriver underbara texter!!
Blessings Kalcit

Hihihi…Inte någon här som gillar Kellianna?? Nähäpp 

Jodå jag lyssnade hon har en fantastisk röst och det var mycket vackert!

Tack… Kul med lite feedback!

Åh vilken fin musik! Jag har aldrig hört talas om henne tidigare, tack för att du länkade. ;) "Blessed Are We" var väldigt drömsk, magisk och vacker… *myser*

Kul att du gillade… Ofta är det ju så att man kanske inte gillar alla låtar, jag kanske har liite svårt för åkallan av Gudinnan Kali. Men annars tycker jag att de flesta är bra. Särskillt högt med mycke bas så man känner i hela kroppen ;)
Tack kalcit….njuter med själen
Vandra i Ljus å Skönhet

Mycket bra! Tack för länken. Åh, att få åka till Glastonbury… :)

Igår tog jag mig tid att lyssna till henne =) Hon var riktigt bra. Men det bästa av allt var att jag via hennes vänner hittade gruppen Faun, och nu är jag fullkomligt slagen av deras musik!!! Om ni går in här så spelas några av deras låtar på hemsidan. Sirena var den låt jag tyckte allra bäst om. Gåshud över hela kroppen. Egil saga såg jag videon till idag och samma där - gåshud!

Jätte vackert…. Sjunger de på tyska tro? Förstår inte ett jota men fantastiskt vackert, trollbindande!! Tack för att du delade med dig av din upptäckt :-)
Har du hört Garmarna? De är oxå såå duktiga!

Jo, det är mest på tyska. Jag tror att en av låtarna kan vara på isländska, men jag har inte frågat den som vet säkert än =)
Garmarna har jag inte lyssnat på så mycket, men jag har Hedningarnas alla skivor hemma. De är helt suveräna allihop! Ska kika på Garmarna också. Och leta mer på Kelliannas myspacesida, för där lär det finnas fler bra 'vänner' länkade… =)

Jag hittade också Faun via hennes sida och de är verkligen grymt bra!!! :D Det fanns en artist som hette "Sieben" som var lite småflummig också. :)