DruidCraft tarot
Jag gör ett eget inlägg med bilder på DruidCraft, då den om tarotkortet Månen är en egen tråd.
Jag gör en bildbombning idag också alltså *S*

Åh vilken vacker lek blodtopp! Jag blev rätt sugen på att skaffa den nu, ajajaj. ;) Hovkorten i bägare var speciellt vackra tyckte jag.
# Tack för detta. Blir mer och mer sugen på denna kortlek, du gjorde det enklare för mig nu att välja… 

Ja jag instämmer i kören, det var en väldigt vacker lek. Jag går en grundkurs just nu så jag ska nog ha den jag har tills den är klar och ett tag till..men senare så om jag känner mig säker och trygg med att byta kan det mycket väl bli till den här.

Den är jättehärlig, så jag förstår om fler blir sugna på den =)
#18 Va bra =) Det är ju några att sålla bort annars liksom *S*

Tror inte den kommer komma på svenska heller, tyvärr. De allra flesta tarotlekar får vi nog stå ut med att de är på 'utrikiska' om vi inte sätter fart och översätter själva ;o)

Nu har du gjort mig riktigt sugen *suck* hur ska det här gå? Måste nog börja spara ihop till ett eget exemplar av den här
Får nog börja hitta ngt bra sätt att förvara alla så det inte rasar snart när man börjar gå igenom högarna. Det är ju bara en vecka sedan som jag fick Celtic Shaman korten så måste ju hejda mig lite (eller inte).
Ravenlady