Dagens Glädjeämnen 29/7
God morgon alla vänner.
Härligt svalt ute ännu så länge, hoppas vi inte komer över 30 strecket i skuggan i dag, utan håller oss på något moderatare temperaturer, det var inget kul att jobba igår.*S* fast å andra sidan skall vi inte klaga på värmen…vi gnäller ju om det är kallt*S*
May your day be Blessed
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

God morgon alla.. Här blir jag uppsläpad ur sängen av sonen för det finns en stor fjäril i hallen. :D
Nåja.. jag har förberett brödbakning igårkväll för att bakas nu på morgonen. Har vi tur blir det ett bidrag till lammas tävlingen. ;)
Ja.. Finna njutning i alla väderlekar.
Dagens glädjeämne:
Trädgården är full med alla regnbågens färger.
Det var dimma imorse när solen steg upp,, hur vackert som helst.
I rummet ligger det fullt med älgörtsblommor på ett lakan och doftar ljuvligt skogsglänta.
Tacksamheten är stor över allt jag har.
Blessed Be alla goda vänner!!
Vandra i Ljus å Skönhet
GodMorgon alla vänner.
Hoppas också att temperaturen inte blir alltför hög idag.
Ska ranta runt i färgaffärer med dotra och leta efter tapeter till hennes rum. Det är inte det lättaste…. en 16- åring som är mycket bestämd med vad hon vill ha…. :)
Nåja…. det ska bli spännande och se om vi hittar något:D
En fantastisk dag önskar jag er alla.BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

#1 å vad spännande:)) hoppas!
MVH Isnornin
God Morgon! 25*C i skuggan just nu här och varmare lär det väl bli…
Nu sitter min äldsta son med fästmö på tåget från Laxå ner hit och det ska bli så roligt att få rå om dom några dagar. 
Massor att göra så nu skyndar jag vidare i dagen…
Ha en skön dag alla..BB/B

Har sovit ordentligt för första gången sen värmen kom! Nu är det precis lagom temperatur för mig, 23 grader i skuggan. Och så är det så skönt att det åskade igår också =)
Tack vare blodtopp har jag haft en underbar månad med allt vad det innebär;-)
Det ÄR FÖR VARMT, men det positiva är att väl svalare luft hittar hit kommer jag uppskatta den så mycket mer*ler*
I dag ska jag skapa, skapa, skapa!!!!:-D
Kram

Åh! Vet du vad glad jag blev av dina ord nu!?!? *dansar runt med ett stort leende på läpparna* Härligt att en sån enkel sak kunde göra så mycket även för dig!!!

Jag ska iväg och bada med ett gäng vänner. :) Ska bli jättemysigt. Även om jag egentligen behöver lägga tid på annat.

Jag vilar å slickar mina sår. Å gör tobak förstås
SEV 
Dagens glädje del II…
Dotra hittade "sin" tapet i första butiken vi var in till.OK det tog ett bra tag med hummande och funderande, men äntligen har hon hittat det hon vill ha i sitt rum!!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Jag e ledig.. hrml.. vad ska jag göra nudå? Så lite känns det. Ska jag städa eller ska jag bege mig till stranden? Ska jag gå och skaffa presenter till min älskade lillebror och min mamma som fyller år om några dar? Ska jag göra absolut ingenting?
Hrml. Hrml. Mitt glädjeämne är tid, jag har massor
#8 *ler* Jag är lika glad jag vännen*KRAMA*=)))) (o min familj;-)*fniss*
en puss… en glass och en kopp kaffe!

#13 Det är sån skillnad alltså? Helt otroligt egentligen =) SKÖNT!!!