Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1200 ggr
marinelady
0

Klädesfråga

Såg isnornin och solgudinnans fina kjolar under träffen och vet att jag frågade vart de var köpta men har glömt helt, var har ni hittat era klädes fynd?

Även ni andra har ni tips på klädesfynd?

isnornin
0

Jag köpte kjolarna i Nynäshamn, jag minns inte vad butiken heter!!:(

MVH Isnornin

Outrageous
0

Jag hittade en helt fantastisk kjol i en liten butik i haga här i göteborg för ett tag sedan. Jag råkade riva sönder den lite så ska köpa en till för den kostade bara 100 kr. Jag hoppas det finns kvar fler.

Coturnix
0

Åååå!!! Det fnns en tjej till som hade en så härlig, fin cool kjol..den var svart med fickor och nitar och …jag drömmer om den…;D

blodtopp
0

#3 Är det kanske Lorelais kjol du menar? Jag minns inga nitar på den, men fickor hade den så det räckte och blev över *S*

Lorelai
0

Min resekjol? :) Den hade inga nitar men blanka spännen på fickorna. Så bar jag ett metallbälte när jag anlände med.
Den kan jag faktist ta mönster av och posta. Otroligt tålig och bra kjol. Men jag kan inte ta mönster av den på minst en vecka. Om det nu är den du menar Coturnix?

spindelfot
0

'resekjol'

coolt att ha resekläder.. jag har en resetandborste.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

lightseeker
0

har ni inte rese-hattar, en gammal fin tradition, tyvärr hade jag så mycket packning sist jag hälsade på en annan av dessa fina damer, i samlingen, så den råkade hamna överst i mitt bagage, det underlättar ju att identifiera en person om den bär sin hatt på huvudet, menar jag.
Däremot så hade jag tur med att den som skulle möta upp mig, höll löftet och hade SIN hatt på sig, lättare att känna igen så och SÅ vacker hon var, också:)

Zoraye
0

Rolig tråd, kjolarna låter supertuffa! Det skulle vara kul att se dom, lite av "dagens häxoutfit", hihi.

Lorelai
0

#6 haha.. jo men den är bäst att resa i. Rymliga fickor att stoppa grejer i. hårt material så man har kroppen på plats fast man sitter mycket och ej beskönande.
Bra uppsugningsförmåga och pasar att vara skrynklig och inte..
Slitsarna gör den bra att kliva upp på höga trapper med osv.. den är bäst att resa i.. har den jämt på resande fot. ;D

Brokenfether
0

#9 Gillar din stil Lorelai….Skrattande Kram kram

Zoraye
0

Resehatt har jag ej, men däremot resekläder, som uppfyller många av kraven som Lorelai listar ovan. Det ska vara bekvämt, funka arbetsmässigt (otroligt hur det gör skillnad i bemötande) och gärna vara smickrande. När jag flyger långt har jag nästan alltid ett par skor som blivit för stora men som funkar fint för svullna fötter.

Lorelai
0

#10 TAck. :D

Juvela
0

Näää nu blir jag ju nyfiken på hur dessa kjolar ser ut. :P Bild? *flört flört*

Lorelai
0

#13 Min är på tvätt så den får du se bild på senare. :P

Juvela
0

#14 hihi oki :)

Zoraye
0

På tal om kjolar så vill jag minnas att jag såg en tjusig häxa i lång jeanskjol på en av bilderna från träffen? Gillar långa jeanskjolar, de är tuffa och tåliga, ska finkamma vintagebutikerna efter en sådan i sommar.

Lorelai
0

coturnix jeanskjol var häftig.. den spanade jag många gånger på. :D

spindelfot
0

jag tyckte att irams kjol var jättesnygg! hon hade tydligen två stycken.. 'en åt mej, en åt henne'

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Lorelai
0

#18 Hmm Jag är nog lite kass på att berömma saker och folk. Men en sak är säker.. jag tycker om om kjolar så mycket att jag sliter ut dem.

Zoraye
0

By the way så såg jag en bild från häxträffen där någon, kan det vara Blodtopp?, har på sig en grym jacka, svart med ett vitt mönster på ärmarna? Får man fråga var du hittat den?

Och så var det en bedårande liten grabb som hade kläder med dödskallar på, hur tuffa som helst, och en tjej, kanske hans mor, hade matchande plagg till? Dödskallar är en av mina fetischer som jag alltid fascinerats av. I dagsläget pryder de mina naglar.

blodtopp
0

Jo, det var jag =) Köpt i London… *S* Den går nog att få tag på i detta land också (Hexagon heter märket) men man får räkna med att priset är skyhögt. I London var den 'billig' (700 spänn).

Zoraye
0

Aha, tack! Ska hålla utkik efter Hexagon.

isnornin
0

På i solgudinnas kjol står det SisterS..

MVH Isnornin