Märklig Upplevelse...
jag vet inte hur man tar reda på sitt kraftdjur eller följeslagare? är det efter någon särskilld händelse? I så fall kan det vara att min följeslagare står mellan vargen, ormen och hästen… mest vargen känns det som…
Jag hade prao i våras på skånes djurpark och jag valde temat rovdjur. Vi skulle städa i varginhängnaden. När vi höll på känndes det som om någon tittade på mig. Jag vände mig om och såg ledarvargen stå bara några metrar bort och titta på mig med sina gula ögon medan han lade huvudet på sned. Han tittade nyfiket på mig och jag satte mig på huk framför honom. Han nosade försiktigt medan han kom närmare och tillslut stod han precis framför mig! Då gjorde han något jag aldrig trott… Han började slicka mig i ansiktet! Jag har ingen aning varför eller hur detta hände. För de som arbetar där med vargarna kan aldrig komma nära någon varg! speciellt inte ledarvargen!
Så jag undrar nu, har vargen valt mig att vara kraftdjur till?
Hur tar man reda på vilket som är ens sanna kraftdjur???
Jag har ingen aning om det innebär att vargen är ditt kraftdjur, men det måste ha varit en mäktig upplevelse att vara med om.