Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2748 ggr
SEViking
0

God morgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon gott folk

Att köra fyrhjuling kan medföra lite skrubbsår om man synar marken i närbild, 500 kubik är like med "för mycke" i diken. Dikena kommer väldigt fort.

Ha en underbar dag. ha ha ha

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=81e8ef17-ecd9-4cc3-a96a-e7c08272d543&Filename=DSC00785.JPG

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=f37f6ec4-f959-41e5-9df6-21593637aaba&Filename=DSC00786.JPG

SEV Cool

Coturnix
0

Hjälm?

God morgon, jo. Fortsatt härlig dag!;)

SEViking
0

Jag skulle bara…….

SEV Oskyldig

MarsFire
0

Hmm, hjälm är ju annars en rätt bra uppfinning ^^

Annars god morgon på alla pigga o glada :)

Hias
0

Godmorgon/Ja en hjälm vore et tips broder,i övrigt just klivit upp till fader sol och mina kraxande underlater. Va faktiskt på en go middag och filmkväll hos mitt ex (de tre minsta barnas fader) i går trevligt när vänskap kan bestå.

Idag så skall jag och min älskade häxsystrami Lousu packa lilla korgen och bege oss till skogs, Vi har en del att stå i nu när det är endast 3 veckor kvar innan hennes bröllop är.

Så de är en hel del kvar att göra innan dess /Krax och må ni ha en underbar dag. Hias

Anco
0

Som sagt…. hjälm är en bra uppfinning, även sådana med visir .

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Hadina
0

God morron SEV..
Men vad tusan ska du i diket och göra???
Man kör väl på vägar.. eller?? :))

Ta väl hand om dina skrubbsår nu när det är rötmånad!!!

Blodeuwedd
0

Men SEV.. Har du haft marksyn?
Du måste ju ha händerna på styret förstår du väl.. inte åka omkring och skrika "No hand, No hands" Flört 
och som sagts tidigare..
Man kör INTE i diken och man HAR hjälm på sej….. 
Det är inte kul att ligga på sjukhus heller.

Var rädd om dej!

BranDuir
0

God Morgon! Gott att se att du använde huvuduet…och att det höll! Broder, du skall vara rädd om dig!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lorelai
0

:D ja SEViking.. du hade väl  skoj i alla fall.
Den som inga blåmärken och skrubbsår har, har inte haft skoj. Det är jag uppväxt med. ;)
God morgon till er alla.

BiGavia
0

God morgon, solen lyser……SEV tur att blodet hamnade på utsidan, må du bli i avsaknad av huvudvärk…

Blessed Be alla Vänner.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Waara
0

God Morgon allihopa!
Broder Sev, huvva.. vilket dyk du åkte på,  skydd o hjälm nästa gång!
Kram//W

varulven
0

Godmorgon!

SEV, det är tufft att blöda ;)

Sebastian
0

Oj. Ja se fyrhjulingar är roligt om man sitter PÅ dem.. Mår du bra, eller har du dragit på dig hjärnskakning?

SEViking
0

Ingen hjärnskakning, ingen hjärna heller. ha ha ha,

Men nog var det kul alltid, polarna har nog roligare än jag förstås.

Nu måste ja jobba vidare, ha en bra dag folk

SEV Oskyldig

SEViking
0

Ett jädra tjat om hälm, klart jag har hjälm. Men….. jag skulle ju bara….. ha ha ha

SEV Cool

Sebastian
0

Hahaha. skulle bara…. Vem tusan behöver hjälm när man bara ska testa maskinen?

SEViking
0

Det var min tanke igår he he, kanske inte idag. ha ha ha

SEV Oskyldig

SEViking
0

Tur vi gjorde masker på träffen. ha ha ha

SEV Cool

Sebastian
0

Hoho ja verkligen.

Zoraye
0

Ajaj SEV, vilken tur att det "bara" blev lite skrapsår, var rädd om sig! Fast fasen, så länge man haft kul och det varit värt det så gör det ju mindre ont.
(Själv tassar jag runt med mer eller mindre sönderskavda fötter, jag älskar att gå barfota men jag älskar även vackra skor. Innan jag gått in dom är det dock ett mindre inferno, men det är det värt!)

blodtopp
0

Tja, du ser ju rätt glad ut fortfarande i alla fall *S*

Hoppas på god läkning! =)

Brokenfether
0

Vilket dumt dike som slog dej i huvet….eller var det vägen som flytta på sig?…Oskyldig Get well…

Lorelai
0

idag står det om min by i tidningen.. den är listad att ha flest sexdömda. fick plötsligt en oemotståndlig lust att flytta häriffån.

BranDuir
0

hehe,,,,det står ju oxå  3,6 promille av befolkningen  Ljusnarsbergs kommun har ca 5 200 invånare  vilket innebär att det bor 18,7 sexförbrytare i kommunen……statistik är fantastiskt ..sedan kan man ju i statistiken inte utläsa vad för sexbrott det är…..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lorelai
0

#24 :) Jo.. jag var kanske lite väl upptagen när hon kom och visade mig artikeln. han inte läsa själva artikeln så mycket som den stora rubriken med tillhörande bild.
Ja.. ni som inte läste tidningen aftonbladet idag kan ju själva beskåda underverket kopparberg in realtid desutom. ;)
näe.. tacka går'n för att vi bor här.. utan det skulle jag aldrig stanna.

Iram
0

Men SEV då….!

Det är tur att allt klär en skönhet! :-)

SEViking
0

Ha ha ha, tack ska du ha Iram. Men den här kostymen tar jag ogärna på mig igen.

SEV Cool

LailaBaba
0

Det är bara manligt med svett och blod. Du ser lite ut som Crocodile Dundee där…

Endroppeihavet
0

men jisses! Gick det bra?? Jag skulle bölat högan sky! näh, det e nog slut me mitt fyrhjulskörande.. (fast d e ju så kul!) titta bara vad som kan hända.

#28..ja faktiskt.. likt dundee, det håller jag med om

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

svartmask
0

*blåser på pannan*