Häxor iFokus

Häxor

Etikettbyteshandel-vänner-emellan
Läst 920 ggr
Vildblomma
0

Magiska oljor!

Hallå!

Jag tillverkar mina egna kraftfulla magiska oljor. Dom har många olika användningsområden: Som parfym, badolja, i aromalampan, vid ljusmagi, vid ritualer. m.m. Jag kan blanda till oljor för speciella tillfällen, just let me know. Om det är nån som intresserad så skrik bara till, vi kanske kan göra en bytes affär. Annars kostar oljorna 50 kr styck, och levereras i vackra potionflaskor. Bifogar också tips på användningsområden. Komer också att lägga upp bilder på flaskorna inom kort.

Vildblomma

jiso
0

hej jag skulle vilja byta en flaska med olja. är väldigt duktig på hantverk. jag gör vackra drömfångs armband som man endast ska använda under nattetid. BB jiso kan skicka en bild lite senare.

Vildblomma
0

Bara pm mig så kanske vi kan komma överrens om nåt

Hias
0

#1 hmmmm nu blir Hias lite fundersam vilken magi lägger du i dessa armband? har inte hört dig nämna någe om detta till mig och visste inte att du hade så mycke kunskap om sådant magiskt kraft arbete /BB hias

Hias
0

Putt

ravenlady
0

Lät intressant det där, ska återkomma när jag har ngt att erbjuda i byte Skrattande Vill säga om du fortfarande gör blandningarna? Vill gärna veta mer om du har tid o ork. Du kan ju skicka pm om inte annat.

Ravenlady