Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2464 ggr
BiGavia
2008-07-26 16:59
0

Tacksamhet

Jag är så tacksam för det jag har

Underbara barn + adoptiv barn i anden, en underbar man som lämnat mej, en underbar trädgård och hus, min skog och barndomshem med en betagande utsikt över vindelälven. Mina underbara vänner både här och på nätet.

Mitt kraftdjur och Hjälpare, min gröne man från skogen med sin humor.  Jag är Mycket RIK.

Tacksamhet är viktigt och en god känsla…..

bugar mej för alla goa människor här…..

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
2008-07-26 17:08
0

:::för mina katter Helios och Adonis som visar mej trohet och givetvis för elementen Jord , Vind ,Eld och Vatten som bistår mej och anden som leder mej.Skrattande

BranDuir
2008-07-26 17:13
0

Beannu na Deithes n'BanDeithes Ort!

må alla Gudar o Gudinnor välsigna dig!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
2008-07-26 17:16
0

#0 Så härligt att du mår bättre nu systrami…..

Må solens strålar lysa upp din väg !

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lorelai
2008-07-26 17:56
0

Detta #0 Glädjer mig. :) Du förtjänar all rikedom som finns kring dig och än där mer.

Iram
2008-07-26 19:07
0

Att kunna känna tacksamhet för det man har är sannerligen en rikedom i sig. :-)

Kram

BiGavia
2008-07-26 19:47
0

Javisst ,tror att det är början till ett bättre liv för oss alla, vad är du tacksam för….tänk efter…..??

Manstrale
2008-07-26 20:07
0

Underbart att läsa ditt vackra inlägg BiGavia. Jag håller med dig fullständigt, kan man visa tacksamhet så blir ju hela världen ljusare. Det är så lätt att ramla ner i alla dessa mörka hål - och bli kvar där. Det är så lätt att endast se och sätta ord på allt negativt. Vänder man då på allt, så som du visar, så vinner ju faktiskt alla dessa ljusa tankar. Att kunna visa tacksamhet är en gåva. Allt gott till dig kära syster! Kram Månstråle

Anco
2008-07-26 20:10
0

Jag är tacksam för att jag hittat tillbaka till mig själv, hittat min stig att vandra. Hittat ett sätt att göra det på.
Tacksam för mina barn som står ut med en tosig mamma.
Mina djur som är lojala och tillgivna.
Mitt kraftdjur som håller mig sällskap och visar mig vägen.

Tacksam för att min värk håller sig på en hyfsad nivå så att jag klarar att njuta av dagarna.
Tacksam för att se solen gå upp, tacksam för att höra fåglarnas sång i skymningen. Tacksam över lukten av varm skog under skogspromenaden med vovven.

Tacksam över alla goa människor jag lärt känna här och IRL.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
2008-07-26 20:44
0

Blev rörd av dina ord, din tacksamhet BiGavia,vackert skrivet.
#8 Underbart!
Blessed Be//W

LailaBaba
2008-07-27 11:55
0

Jag är tacksam för att jag fått träffa dej Bigavia. Du är en ovanlig person. Kram!

Iram
2008-07-27 12:36
0

Det finns mycket att vara tacksam för om man bara skärper sig lite och slutar gnälla. :-)

Jag är oerhört tacksam för att jag har min familj, mina vänner, min hälsa, mitt huvud, min kropp, mitt liv!

BiGavia
2008-07-27 22:59
0

Tacksam för det varma vädret och den kalla ölen.

Zoraye
2008-07-27 23:02
0

För all support som kommer från oväntat håll när man minst anar det. Och för alla vackra (inifrån och ut) personer jag fått äran att lära känna.

Lorelai
2008-07-27 23:19
0

jag har börjat hitta grejer.. det är jag tacksam för. Låter trivielt måhände.. men det står för organisering. något djupt efterlängtat.

Manstrale
2008-07-27 23:19
0

Jag är så oerhört tacksam över att jag fick bli mamma efter 14 års kämpande. Efter förlusten av mina tvillingflickor Liv och Sol så vågade jag knappt tro att jag skulle få uppleva att bli mamma igen. Men så kom hon, min lilla älskade dotter, och min tacksamhet över henne går inte att beskriva med ord. Sorgen efter Liv och Sol blev lättare att bära när jag idag får krama om deras lillasyster.

/Månstråle - en mycket tacksam mamma.

Moonchild
2008-07-27 23:22
0

#15 Skönt att höra att det finns glädje i sorgen, Månstråle.

Jag är vardagstacksam för att mina föräldrar och mina syskon kommer hem från en 10 dagars semester om någon timme, har saknat dem!

Endroppeihavet
2008-07-28 01:30
0

Jag är tacksam. För allt i mitt liv. Det som kommit lätt och det som kommit svårt. Jag är tacksam för att jag kan acceptera livet och nuet.

Tacksamhet är verkligen en utav de största känslorna.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Viper
2008-07-28 02:19
0

Jag är tacksam för att jag är frisk. Jag är oerhört tacksam för min fina lägenhet som jag hittade på ett smidigt sätt när jag blev tvungen att flytta. Och självklart är jag tacksam för min familj och för mina vänner.

Sedan är jag också tacksam över att jag har hittat hit och att jag har gett mig själv möjligheten att växa inom det andliga området.

dragonstar
2008-07-28 02:36
0

Jag är så glad att höra att man kan vara glad o sedet poetiva i det mörka som all blir drabbade av någongong. Jag är taksam för att jag vågade ta steget och van min älskade pojkvän o jag är tacksam för alla jag älskar i min närhet.  Och för att jag äntligen känner att jag är på rätt väg o för att det finns sådana underbara människor som er som man kan fråga om sånt som man e oäker över.

Jag kan ta det mörka med det ljusa.

Kram på er alla o jag är glad att ni alla mår bättre =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.