Träff i höst
Här är den nya tråden för planering av en ny träff, där de som inte hann med att anmäla sig kan få en ny chans.
Vad sägs som slutet av oktober i tyresta nationalpark, som Hias skrev om? Ska jag höra med min scoutkår vad de tar för en helg i hyra i storstugan?
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Om det blir av vill jag direkt paxa en säng :)

Jag ska höra med min kår och se hur det går till när de hyr ut stugan.. Men det blir inte tal om 40 pers-gräns, det vågar jag inte ansvara över! blir isåfall en miniträff.

Ja det låter superkul. Då hoppas jag att jag är frisk :)

Klart att det är intressant! :D Jag vet inte hur hösten ser ut då så jag kan inte lova mer än mitt intrese. :P
Låter som en bra idé spindelfot. Jag anmäler mig som intresserad! :D

Jag med, helt klart intresserad! :-)
Var ligger Tyresta?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
#7 tyresta ligger en liten bit utanför haninge, om jag inte har helt fel för mig. Och Haninge ligger strax söder om stockholm, ca 15 min med pendeln (Handen). Nu villa jag inte ihop mig helt väl?

Jag har mailat min gamle kårledare och frågat lite nu..
MEN jag vägrar arrangera något stort för er, inte nu med shamankursen framför mig att styra upp - utan vi talar 15 pers här! Människor som inte kunde komma till garberg har förtur ;)

svartmask är på^^

Astrina/Asraea anmäler intresse!

Ja får se vars ja e då.
SEV 

Jag är så tvärpå jag kan bli, hoppas inte behöva åka på någon jobbrelaterad resa då.

suck…då kommer väll inte jag med då..
Jag anmäler mitt intresse…
får se hur det ser ut med jobbsituation och pengar. Kommer juh lite längre ifrån…
Jag kommer gärna 

Hoppas ni får trevligt!!
MVH Isnornin

JAG vill, skriv upp det, var ju inte heller med i garberg.

Jag skriver igen när min kårledare svarat, då pysslar jag ihop något med honom..ifall de fortfarande hyr ut. Då gör jag väl så att jag tar anmälningar och pengar - för stughyrningen, och sedan får det räcka. Och jag får väl ta och hjälpa er hitta dit sen också ;)
Men som sagt så tänker jag inte anstränga mig mer än vad gäller boendet, resten får ni fixa ;) jag lovade mig själv en höst med ytterst få åtaganden men nu verkar det bli lite åtaganden ändå.. för det är ju så kul med häxträffar!

Jag tänkte att vi kunde slå oss samman och anordna något Spindelfot…men nu när jag ser att du tänkte göra träffen så liten är jag nog inte intresserad. Jag vill att alla som vill ska få komma! Kan vi inte göra det lite större om vi hjälps åt då?

Jag är intresserad :) Skriv upp mig! Sängplats om det finns ;) Antar att jag hamnar på nån typ av reservlista, men det är ok :)

Ja, det är mest det att jag inte vill binda upp mig på för mycket saker i höst, det är ristat i diamantsten för mig! Men klart du ska få chansen att ordna en träff ifall du vill, alt att vi hjälps åt.
Jag har inte gjort någonting än, jag har ju bara mailat min kårledare och hört mig för.

Jag ska absolut göra allt i min makt för att vara med om det blir av! :)
#16, strunt samma om du är ny eller inte! kul att träffas ändå=)
Jag Är PÅ!! Count me in!
´Jag vill vill vill, men i vanlig ordning står och faller det på stålar och tid.
Vi får se!
Mvh, T

Jag vill gärna också komma upp. Om jag kan fixa med att ta mig upp till sthlm så kanske någon kan möta upp mig?
Kram

Jaaa men alla som vill ska få komma tycker jag! Det fixar vi, jag och Spindelfot! Det ordnar sig alltid, vi gör det tillsammans så kan jag ta på mig den största delen av planering och anordning…bor ju endå här ;o)
och självklart guidas de som reser hit!

finns det inte kvar på sj, att om man bokar biljetter långt i förväg, så blir det mycket billigare, någon som vet?

Ja, det var så när jag bokade biljetten till garberg iallafall, en enkelresa dit, när man bokade i maj kostade knappt 91 kronor, men samma resa veckan innan kostade omkring 300!
#33 jo det finns kvar. Man kan få en biljett mellan malmö o stockholm för 95kr. Men det gäller ändå inte alla avgångar, kan fortfarande skilja 500 kr med bara en timmes avgångs mellanrum, fastän man bokar långt i förväg.

Jag är ochså intresserad och vill väldigt gärna komma.

så det borde betyda, att bokar man nu, i juli, så skulle det vara möjligt, att få resorna extremt billigt, hoppas på ett snabbt svar, från scoutledaren då alltså

Om ni inte har något emot nytt folk så kommer jag gärna, om ekonomin tillåter. :)

scoutledaren har inte svarat än tyvär :( men jag känner till flera scoutstugor i området och kan ju alltid forska lite. sophia och ni andra får gärna också forska!
här finns lite alternativ
Intressera speciellt om jag får träffa tistel….
Vandra i Ljus å Skönhet

Nu har Hias hittat hem och självklart så är jag me på det och jag bor ju inte så långt ifrån så säkert kan några bo hemma hos mig då Krax /Hias

För dem som undrar så bor jag i Handen och 15 min härifrån ligger TyrestaBy och visst kan jag ha några boende här hemma hos mig. Kan nog breda plats för ca 8st i så fall /Krax O Kram
Hias sover gärna hos dej , om jag får ändan ur vagnen.
Vandra i Ljus å Skönhet

#45 BiGavia de ordnar vi i så fall /Krax
Slänger in en rad om visat intresse jag med. Missade ju tyvärr den förra träffen.
Skulle va kul att se er.
Nemo.
Bigavia kära adoptivmor hihi, vi måste ses snart igen!
Som jag sagt tidigare, jag vill verkligen ses till hösten, då har man något att se fram emot. Sen spelar det inte sååå stor roll var jag sover. men om det fortfarande finns plats hos HIAS så vill jag nog paxa (om det är ok?)

Tistel_ du har en plats hos mig absolut Krax o kram/vi startade en tråd ang höstträff Tyrestaby eller Jordbrogravfält titta in där men jag bokar dig hemma hos mig
skit bra=) tack!

SÅ,,,hur är det nu, är det spindelfots läger, som jag har anmält mig till här, eller är det två andra läger på gång samtidigt.
Som jag har försökt förstå, så håller Hias i en anmälningslista, Ioma i en och Spindelfots är den som jag har anmält mig till.
Eller är det ett och samma läger, med tre olika planerare? i sådana fall, kanske ni skall snacka ihop er, för det börjar kännas lagom snurrigt nu, för mig i alla fall.

Precis, Ioma anordnar en träff i smålandstrakten och Spindelfot, Hias, jag med flera håller på att kolla upp möjligheterna att ha en träff i stockholmstrakten.

#51 Jag och spindelfot samt Zoraye kollar hur de ser ut här i stockholm (Haninge) /Krax

*putt*

Har haft tid, först nu, att läsa trådarna här
Tack för svaret, nu känns det litet tydligare, jag blev så förvirrad, av alla de olika förslagen och personerna:)