Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 789 ggr
fairytindra
2008-07-26 22:48
0

lyssningstips

Jag brukar lyssnar på sommarprataren i p1. Det sänds kl 13.00 och oftast så jobbar jag då. Men då kan man gå in på webben och lyssna i efterhand. Nu till saken. Jag vill rekommendera  en sommarpratare som heter Raymond Ahlgren. Han pratade mycket om personlig utveckling och om hur han tycker att man ska förhålla sig som människa. Det var ett mycket intressant program. Dock varar det i 1,5 timme så man behöver kunna sitta ner i lugn och ro för att ha glädje av det som sägs. Jag brukar lyssna när jag ändå sitter här vid datorn och spelar eller surfar runt. Så för er som är intressrade så går man in på p1s hemsida och klickar på sommarpratare och därefter på 30 dagarsarkivet..så hittar man honom där i listan. Jag kan nästan slå vad om att han har läst boken the secret kram tindra

Jodrena
2008-07-27 02:28
0

Åh, jag fastnade också för hans program, verkligen skitbra! Har lyssnat på programmet tre gånger, och önskar att man kunde ladda ner den så att man kunde lyssna på den vid senare tillfällen i livet och inte bara under de 30 dagar som hemsidan erbjuder. Kul att du också har hört den.

Här är en länk till Raymond Ahlgrens sommarprogram så den lata slipper krångla med anvisningarna i #0 ;) Lyssna!

Zoraye
2008-07-27 02:41
0

Ah, han var så bra alltså? Ska kolla SRs webbsida och lyssna.
Av de jag lyssnat på hittills har jag gillat Dolph Lundgren och Amelia Adamo riktigt mycket.