Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1633 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämne 26/7 2008

God Morgon och väl mött alla vänner!

Mina Glädjeämnen ligger fortfarande och sover, nu har pojkarna flyttat ner! Ett annat sitter i mittt knä och spinner, lillgrabbens katt följde med, en otroligt trevlig liten kattflicka!

May your day be Blessed

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

Godmorgon /Men va härligt broder Branduir att fam utökats.

Här strålar fadersol någe så enormt och skall snart iväg me häxsystrami Lousu ,vi har en hel del att göra hennes bröllop står om tre veckor .

Kraxar och kramar Hias

Anco
0

God Morgon. Så trevligt att familjen även utökades med en liten kisse :)

Här skiner solen och värmen skjuter i höjden…. hoppas termometern håller *L*

En underbar soldag till er alla!! BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
0

#0 Glad för er!
God Morgon allesammans:) idag blir det utomhus igen Fader sol strålar helt fantastiskt, det skall visst bli ännu varmare idag än igår….        Önskar er alla en härlig Lördag

Sebastian
0

Dagens glädje: Solen skiner idag också. Hade 30 grader varmt igår och 23 i badvattnet. Idag kan bara bli bättre. Natten har varit… innehållsrik, stora drömmar kom som rätade ut ett par frågetecken.
Vad skönt BD att det ordnat sig till det bättre!

Mvh Sebastian

Endroppeihavet
0

Sista dan på jobbet innan semestern! wuha!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Brokenfether
0

God Morgon! Hot,hot,hot…och inga chanser till havsbad…bilskrälle..Skrikandes Vet inte om jag kan kalla det glädjeämne precis..lillsonen har borstat en av katterna med min hundborste som jag använt på en pudeltik och nu har min hund blivit så kär i den doften så katten får inte va ifred 5 minuter…hunden gnäller och ska…ja,ni fattar…Generad 

Va roligt BD att du har arvingarna samlade hos dej…och katten Skrattande Då får du slåss med ungarna nu om vem som ska klippa gräset..*S

Ljuvlig dag till alla..BB/B

Blodeuwedd
0

Dagens glädje att jag får stå inne i värmen och sälja saker till kunder som inte förstår att det är meningen man ska vara ute och bada.. :)

Coturnix
0

Igår hittade jag ett timglas. Det har jag letat efter länge.;)

Iram
0

Planket och staketet till örtagården är färdiga sånär som på andra strykningen med färg! (Bild kommer)

Hade lite taklagsfest igår kväll. Fest o fest, det blev EN drink, men vilken drink sen… Här kommer receptet på en underbar sommardrink:

Lägg några frysta hallon i ett högt glas. Fyll på med en skvätt Bacardi Razz (hallonsmak) och fyll sedan upp glaset med fruktsoda. mmmm…..

Zoraye
0

Att inte behöva stressa omkring som en tossing utan få ta det lugnt och fixa saker i hemmet i lugn och ro.

Iram, din sommardrink låter suverän, fräsch och läskande, ska definitivt testas på nästa grillpartaj!

BiGavia
0

Att ny energi är på väg!!!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

#12 Låter härligt…..

Lorelai
0

#11 underbart.. :D

Även jag kan känna en ny våg av styrka komma in väg. gudinnan håller sitt utlovade ord.

Brokenfether
0

Ja,nu e Broken glad som en glada…sonen och hans kompis hittade felet på min koppling på bilen,så nu kan jag köra igen….Skrattande Underbart med tekniska ungdomar…*L Nu behöver jag inte heller bekymra mig om hur jag ska komma till träffen i småland…jag kör själv..*S

Anco
0

#14 Grattis!!!!!

BiGavia
0

#14 underbart med ungdommar, de har så mycket att lära oss….lite äldre…

Anco
0

Den stora glädjen just nu är att svalkan kommer…. nu är det underbart skönt ute.
Samt att dotra farit iväg på fest, så nu är det tyst och stilla här hemma…. Nu kan jag höra vad jag tänker igen :)

Nu är det läge att sätta sig på altanen i skuggan, njuta en iskall öl och lyss till dammens porlande…..  *suck så skönt*

Lorelai
0

Ja Anco.. Så sprider sig lugnet.
jag ser hur solen gör sig klar för kvällens ankomst. Ljuset förändrar sin färg. luften börjar kännas svalare i samma takt som huden känns varmar.
Jag kan känna kärleken och kraften av den runt mig. Nu vill jag sitta ute, känna världen omfamna mig och jag den. Höra orden viskas.. min älskling..

Detta är min glädje. :)

Zoraye
0

Ljuvligt ute nu! Sitta ute och titta på hur himlen ändrar färg, luften ändrar temperatur och allt blir mer stilla. Detta är min favorittid på dygnet. Gryningen är jag inte lika förtjust i, men skymningen - det känns som att det är då jag vaknar på riktigt.

Waara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härjedalen i början på veckan, det var så mäktigt att stå där vid  älven/Ljusnan..
Trevlig kväll till er alla!

BiGavia
0

Underbara härjedalen. Ljuvt svalkande blått vatten som ger oss ro och livskraft…Tack Waara/ BlessedBe

Fereshte
0

Min glädje idag var när jag o mamma Waara hade vårt eget vattenpass i poolen!=) (Hoppas ingen såg oss vi såg säkert jätte roliga ut!Generad)

Hoppas alla får en fin natts sömn! 
Kraam på er alla! *F*

Torwald
0

Sommar Sol Bad :) Hoppas ni har de bra!

///T

blodtopp
0

Precis hemkommen från Kristinehamnskalaset. Nu har jag sett både Thomas DiLeva och E-Type lajv! =) Trött i fötter, huvud och öron, men det är det värt!