Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 991 ggr
dragonstar
0

Spådomsredskap?

jag ska gå mist kurs och fick rådet då jag frågade att köpa runor elelr tarotlek. Jag har redan en lek me nag är inte fäst i alla bilder och vill gärna ha en ny. Kan ni inte fota era kort eller ge mig länkar till bildder på olika.  Runor vet jag inte mycket om så där vet jag inte. Ska en kort sväng till medeltidsveckan på gotland o där finns ju en del föremål.

(har ni bilder på andra bra redsakp att spå med tex Runor vill jag gärna se)

Hoppas jag inte begär förmycket

BB/Emma

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Manstrale
0

Emma jag skickade precis ett personligt meddelande till dig. Kram Månstråle

dragonstar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är några av mina favvoritbilder.

Juvela
0

Vackra, vilken tarotlek är de?

dragonstar
0

Läggertill en bild på fler av nina favvoriter igentligne dom enda kort jag gillar i leken.. Sen finns det dom ajg e neutral till o dåm jag en eller ett par jag tyvvär värkligen okillar.. Rysnigar..

blodtopp
0

Jag rekommenderar Aeclectic Tarot om ni vill se bilder på tarotlekar. Där finns nog 90% av alla lekar som kommit ut! Eller mnja, i alla fall hälften, men det är många nog det =)

dragonstar
0

tar med två av dom korten ajg har svårt för…  Det är Spiral Tarot by Kay Steventon Och bilderna är välligt olika enligt mig.

blodtopp
0

Har du tagit reda på varför du har svårt för dem? Ibland kan det vara så att det är det korten står för som gör att man inte gillar dem. Att det är nåt i livet man ska ta rätt på eller göra nåt åt helt enkelt.

Juvela
0

#6 oki tack :)

dragonstar
0

Hmm nä jag kopte den it tron om att alla bilder var finmålade Men när jag se nöppnade den var det bara den lilla arkanan rästen av korten har en anna stil som jag inte gillar. Det ka nvara korten men jag tor att det är bilderna då jag sett andra som jag känt WoW vill ha.. Bägarprinsessan som syns på en bild har jag jättesvårt för vet inte varför..

dragonstar
0

Tack månstråle o blodtopp =)