2 motpoler
Ny på detta forum, (tack Hija)
Jag har stora problem, har förälskat mig i två män som är så olika dom bara kan bli. Låter konstigt jag vet. ska förklara , kanske någon klok häxa kan hjälpa mig på rätt väg
1. Den långa mannen på 190. Långt hår. Ungkarl. 41 (snart) Lejon. Inga barn. Röker , bor i skåne. Så tilldragande, Har träffats en helg för 9 veckor sen. har hållt kontakten hela tiden, Han kommer till mig om 3 veckor. visst längtar jag.
2. Normala mannen i mina ögon. är väl 175 skulle jag tro, spela roll. singel. 2 barn på halvtid, 34 år, bor halvtid i stockholm o haltid i mora, kräfta, röker inte. tränar. ska väl oxå tilläggas att han verkar seriös när vi pratar i telefon. har haft kontakt sen i maj. Har försökt få till en dejt flera gånger men det är alltid någonting som kommer ivägen. Har dock träffats i 20 minuter. Min funderingar är med denna mannen, är det inte meningen att vi ska träffas än för att han är den rätte eller ska det helt enkelt inte bli vi.
Känner mig splittrad. En lite puff i rätt rikting skulle sitta fint
hur ska jag kunna välja rätt

Välkommen kära du och vi hörs till nästa vecka Bless You/ Hias

Jag beklagar ditt besvär. Men detta ser ut att vara en fråga i relationsmening. Så kanske något för relationer.ifokus? Häxor är inte specialiterade på relationer. ;P
Lycka till med det du väljer.. då svaret alltid bor i dig själv.
tack tjejer, jo jag vet att jag kanske själv kan hitta svaret men just nu är det så svårt
Jag är ledsen… men det går nog inte att välja rätt…
Förälskelse är något man känner då och då, oavsett om den är besvarad eller inte… men det fina med den är att den ger gnistan att tända bränslet, då man känner att allt börjar ta slut inom en…
Det ser ut som att du har två gnistor, så jag kan bara glädjas med dig i den saken… Men du behöver inte välja.
Var med båda och se vem du passar bäst med… De bor långt från varandra och du verkar bo själv… du har alla möjligheter att sondera miljön runt dem och med dem. Välj sedan bort den som ber dig att välja… Den som inte ber dig om det, månar om din frihet. Den som ber dig välja, lägger bara ännu en tyngd till ditt liv.
Mitt råd…
Följ ditt hjärta….. följ #4 råd.
Men ditt hjärta vet bäst.
Vandra i Ljus å Skönhet

Ditt hjärta kommer att veta en vacker dag!

Måste man välja någon, ha någon som 'den rätte'? Är det inte skönast egentligen, i längden, att bara göra det som gör en allra lyckligast? Finns det inga barn som kommer i kläm av dina val så har man ju lyxen att vara självisk..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
tack igen ,det stöttar mig väldigt,men visst måste jagtesta honom hag inte har "träffat" ordentligt ännu , som sagt kan ske det finns en mening med att vi inte har träffats ordentligt ännu
jag har ju 3 barnsjälv och vill ju dom det bästa. det bästa är juatt mamma är lycklig.