Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1100 ggr
SEViking
0

Dagens glädjeämne 23/7

God morgon gott folk

Ja dagens goda är att Fader Sol skiner så härligt, badplatsen ligger inte långt bort, och jobbet börjar man se slutändan på.

Önskar alla en underbar dag

Blessed Be

SEV Cool

BiGavia
0

God morgon alla vänner.

I växthuset börjar skördandet.

BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Vera-Trollet
0

God förmiddag på er alla!

Här är det underbart med allt som en sommardag kan erbjuda,Cool   och snart blir det en liten tripp till Ljungskile. Livet är allt bra gott!

Ljus och kärlek !

marinelady
0

Godmorgon

Solen skiner och man längtar till att komma hem och promenera med hunden längs med sjön och havet. Men man slutar snart :)..bara 6h kvar

Sebastian
0

God morgon på er. Glädjen idag är att jag är på väg til MVC för att få höra mitt ofödda barns hjärtslag!

BiGavia
0

Sebastian vad spännande, hälsa fru.

Zoraye
0

Åh vad coolt Sebastian!!!

Ianna
0

Solen skiner i dag också, härligt!

Mitt glädjeämne i dag är födelsedagsfirande igen. Min näst yngsta dotter fyller år i dag.

Och så ser jag fram emot helgen då jag ska träffa mina vänner i Nordic Knights igen. Kom gärna till Rosersbergs slott i helgen!

Önskar er en härlig dag!

BranDuir
0

glädjen är för mig att jag är hemma…med alla pojkarna här nu.! En resa på 2489 km

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Outrageous
0

Jag tror att min hosta börjar vända. Jag är också väldigt spännd inför allt som kommer hända under hösten. Det känns bra. Livet är ett glädjeämne.

idefix
0

idag är glädje ämnet att jag ska grilla god mat. och att jag redan fått 4 komentarer i min gb^^

LadyDarkness
0

Kaffe i drivor! Det gör mig glad. Antagligen tack vare koffeinet. O.o
Haha! Koffeinkick! ^^

Juvela
0

Hehe kaffe i drivor för mig med nu ;)

aris-eile
0

Hade du haft flygcertifikat och en Learjet, hade du kunnat gjort resan på ca 3 timmar…

Tack för sällskapet. Hälsa…

blodtopp
0

Glad bara!

Och jag blir ännu gladare varenda gång jag ser trummans avatar Räcka ut tungan

BiGavia
0

http://www.vk.se/Article.jsp?article=203618 

Ett underbart glädjeämne , även om de lever i fångenskap.

Brokenfether
0

Har varit ganska trött och seg hela dagen idag men dock lyckats göra lite ändå. Glädjen är nog sonens otroligt, snälla och roliga kompisar som kommer och går här varje dag..*L Dom ger mig roliga diskutioner och skratt varje dag. Har bakat min efterlängtade kokosrulltårta som blev bara tårta…men attan så god. Nu ska jag ta en skön kvällspromenad i det ljumma vädret med hundskrutten…..skön kväll till er alla…BB/B