Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1150 ggr
SEViking
0

Dagens glädjeämne 22/7

God morgon gott folk

Dagens glädjeämne här är att det börjar bli varmare, jobbet börjar bli klart och hemmets varma vrå ligger inte så långt i framtiden.

Önskar alla en underbar dag.

Blessed Be

SEV Cool

Hias
0

Här i Haninge grått och trist så blir att dra iväg till Landet till på Fredag /(måste hem sedan skall möta ett par systrami på Lördagen)/Kraxar vidare i dagen

BiGavia
0

Att idag få komma hem till son, katter och växter. BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

God Morgon alla vänner. Dagen börjar grått och med ett litet fint duggregn, men ljusa moln och blå himmel skymtar vid horisonten så det blir nog bättre framöver dagen.

En bra dag önskar jag er alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

blodtopp
0

Glad över åskvädret som kom hit igår kväll =) Och att jag fått sova ordentligt inatt trots förkylningen. Men int' ä' ja' utvilad int' *S* Det kommer nog ta några dagar till innan jag har landat ordentligt efter träffen… ;o)

Wargmane
0

God morgon alle gohexer!

Här på västsidan är det finväder !

Dagen går i vilans tecken.!

Kramixen //Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

fairytindra
0

här går oxå dagen i vilans tecken. Jag får ladda inför arbetet som börjar i morgon. Kanske blir det en promenad lite senare under dagen. Kram tindra

Outrageous
0

Jag vet inte ännu. Hoppas ännu en dag på att min hosta ska börja avta. Hittills har den endast blivit värre.

aris-eile
0

Dagens glädjeämne var att Branduir och söner tittade förbi mig i natten och drack lite kaffe…
Så skall vi ordna mat senare i dag så de slipper köra nästan helt till ekvatorn på fastande mage.

Alltid trevlig med besök, speciellt om man ändå sitter hemma själv, vilket jag inte är direkt van vid.

Mycket givande.

Mina kalla nordanvindar håller i sig, så varmt är det då rakt inte… Men Sol tittar fram lite då och då och värmer.

Iram
0

Gomorron på er…

Dagens glädjeämne hittills för mig är att golvet har slutat svaja och jag kan gå rakt igen. :-)

Ännu ett glädjeämne är att solen skiner och vi snart har byggt klart staketet runt örtagården. Nu ska jag kila ut och måla lite. Det SKA vara klart i tid så att vi kan sitta där nån kväll i augusti och käka kräftor….

Kram!

marinelady
0

Jobbar och sliter…och dagens glädje ämne är att jag snart har semester :)

Ianna
0

I dag var det verkligen segt som sirap här på forumet.

Varmt är det och fader Sol tittar fram mer och mer, härligt!

Mitt glädjeämne i dag är att vi ska fira ett av mina barnbarn som fyller 2 år. Han heter Odin Glad.

Jodrena
0

Idag fyller min systerson 7 år. Tiden går fasligt fort. Till mitt förtret har jag ju inte ens haft råd att köpa honom någon present, inte heller hans syster som fyller år om några dagar hon med. Men jag hoppas de kan bli glada åt att få dela på ett spel som jag haft i min ägo. hm, ja, nu visar sig barnens rätta natur, kan de glädjas åt små saker eller är de giriga och griniga över att inte få splitternya saker som kostar skjortan eller åtminstone var sitt paket.

hmm, ja det kan bli intressant. Men uppenbarligen är det det viktigaste för dem att jag kommer dit, med eller utan paket, och det är väl om något ett glädjeämne, att vara älskad!

Endroppeihavet
0

Varmt soligt och det ska tydligen bli ännu mera vackert väder. Jag tror minsann jag ska gå o bada de närmaste dagarna! jag känner mig lekfull och sommarglad. Hoppar fram på gatorna och ler mot alla och lyssnar på härliga glad musik som också känns väldigt somrig. En låt har dock totalt gripit hela mitt huvud och inte tänker jag säga vilken för då lär ni också gå o nynna den i en vecka.

Sen att det kanske blir en häxträff i höst känns bara extremt genomtrevligt!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Hadina
0

Min pappa är på bättringsväg:) MIN STORA GLÄDJE!!

_

Brightest of Blessings to all of you!!

_

idefix
0

att min far blev glad när jag gav honom frukost på sängen innan jag följde med honom till gbg för att hjälpa till med ett jobb. =D

idefix
0