Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 786 ggr
Kiowa
0

Nordamerikanska indianer

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men med lite vägledning härifrån så kanske det löser sig :)

Skulle vilja ha tag i bra sidor på nätet och även bra böcker att läsa om deras andar goda så som onda.

*kanske är lite fel forum att fråga i, men häxor lät närmare ämnet än vad jesus gör*

Brokenfether
0

Åh,jag hoppas du får bra svar,för det där intresserar mig mycket med..*L BB/B

Kiowa
0

Var kanske fel forum trots allt…
*ber om ursäkt, skall söka vidare på annat håll*

Jodrena
0

Indianer och deras filosofi och livsåskådning intresserar mig stort men inte har jag några bra tips att komma med tyvärr. Inte behöver du be om ursäkt heller, och kan hända det kommer ett tips så småningom från någon. Alla är ju inte inloggade hela tiden menar jag ;)

[trumman]
0

#0 www.google.com - haru testat den eller?

Kiowa
0

#4 Japp, men får mest upp olika historier om de olika indianstammarna, historian är dock aldrig fel det vet jag från annat jag sökt i, men jag skulle vilja ha upp mer andligt och religiöst om dem.

[trumman]
0

Finns massor av det via google - bara fortsätta leta! Lycka till.

Kiowa
0

#6 Tänkte mest om man kunde få lite hjälp på vad man ska söka på i sådana fall, eller som sagt några sidor att kunna utgå ifrån?

lightseeker
0

du vill ha fakta om: "deras andar goda som onda", det låter mer som new age, för mig och inget för denna sidan.

Kiowa
0

Tackar för visat intresse, men jag fick utomordentlig hjälp inne på "Andlig utveckling"