Hälsningar från Häxträff 08!!
Trumman som skriver! SEV sitter och styr sin enrummare med ratt nedför branten, genom skogen, under solen till Mora.
Det är vi 2 + spindelfot, varulven, Sebastian och marinelady som skall ned och proviantera och laga glasögon i byn innan det blir WS med shamanmasker, skallerbyggning, ceremoni och fortsatt svart natt.
Vi är här - var är ni?? ;)

Blir åh-så-avis! Det låter som om ni har det super på alla sätt, keep up the good work och ha en riktigt fantastiskt häxig dag!
// Zoraye - kvar i betongen
Ni verkar ha det riktigt trevligt hör jag..*L Hoppas ni nu tar massor med bilder som ni sen kan dela med er av till oss andra. Önskar er alla där uppe en underbar träff och det var skoj ni hörde av er om hur det går..*L
BB/B från södern
Oh så mysigt och härligt det låter. Lite avis för att man inte kunde komma iväg är man allt :P
Själv sitter man här nere i skåne och ska strax intaga en sen frukost för att senare åka ut på landet och ha de mysigt.
Massa kramar till er allihopa! BB/ Juvela

#4 Hahahaha…härlig bild…*S Ser att ni alla har borstat tänderna med Denivit idag..*GS Ha en fortsatt härlig dag…/Broken

AAAHHH! Bara helt underbart :) vad skoj att "häxgänget" sänder! :) ja avis …är nog bara förnamnet! haha…hade ju också velat vara med! men….nästa gång…ja ja! :)

Fantastiskt härlig bild!!!

Vad härligt att se er! :)
Jag är inte ett dugg avis… *host* *host*
Hoppas ni får det bra!!
Vilket härligt gäng! :D Jag ska med nästa gång så e de bara punkt slut. :P ^^
Ni ser ut att ha det jättekul..det blir ju spännande i kväll att få höra av er om ni får tid till det förståss..jag själv får väl gå ut och sätta mej i skogen bakom huset och titta på månen.Hälsningar till alla druider och häxor från Cristine med önskningar om att ni får en superkväll under månens sken.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Åååhh! Vad härligt det ser ut! Hoppas ni får det superkul!
Hade önskat att jag blivit medlem tidigare. E lite avis. 
Vill ha många rapporter!

Strö salt i såren bara, gör det! *muttrar*
Nejdå ;) Vad härligt oh vilken skön bild!! Hoppas ni har det bra, tänker på er en hel del!

Ha det så jättekul :) Jag önskar jag kunde vara där.

Va snygg du är på bilden älskling! 
ja som inte ens visste att de fanns häxträffar, är det till för alla som är intresserade eller hur är det? ser att någon skriver nag häxträff i mora också. wow :D

åååh vad kul det verkar! så orättvist, vill oxå! :P
men imorgon ska jag på en hundträff utanför sjöbo med några från blandrashundar.ifokus. det får funka som ett substitut för ett gäng häxor. ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

ja ni verkar ha de gott /tråkigt att man inte kunde vara där men men finns en mening me allt .
Hoppas att de blev som de va tänkt och att bilder må möta oss sedan och nya träffar lär skapas /Krax Hias

#15 det var en planerad privat träff som anordnades här på sajten. Kanske blir det en tradition, vem vet? Men den är/var alltså bara öppen för anmälda medlemmar, du får stanna kvar här på forumet och invänta nästa sommar, kanske anordnar någon en ny träff till nästa sommar :)

#19 oj, var inte du heller där? hm, vi två lämnade visst Outrageous i sticket med sitt stora tält :S Men … jag tror nog att hon inte var helt ensam där ändå hehe ;) var ju massa goa folk med på träffen.
#20 Jag hade ju tänkt åka, men jag kände mig helt utmattad, jag ville helst bara sova så jag bestämde mig för att göra det också.. (jag planerar upp mig alldeles för mycket) måste planera in ledig göra ingenting tid också ibland.
Ja verkligen, det e ju det jag ångrar mest. att inte träffa alla de där underbara människorna, men det kommer säkert tillfällen för det också!

hur många var ni på träffen? har inte fått något riktigt grepp om det. ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Runt 21 vuxna och lite barn. Så hälften mot som först anmälde sig.
#18 ja det får man väl hoppas vore kul :)

#14 Tack:D

#20 Hon behövde aldrig sätta upp sitt tält ;o) Hon skulle få sova i mitt enorma tält först, men så blev hon dålig och sov i stugan istället. Så då fick vi en Tistel_ i tältet istället *S* Hon behövde inte heller sätta upp sitt tält ;o) (jo, mitt tält var verkligen enormt!)

#26 hehe, så bra då :) eller, nää, inte att hon blev dålig förstås. Hur stort tält har du då?

Jag fick låna ett av en för mig okänd person. Det var ett tält med en gång i till å med ;o) 5-6 personer får plats =)

Att följa med min kära hustru fairytindra till den djupa skogen var det roligaste och trevligaste jag har gjort sedan jag gick min fritidsledarutbildning. Härliga människor, god mat, trevligt umgänge och det är alltid kul att få lära känna nytt folk.
Det var trevligt att jobba idag faktiskt, att komma upp på morgonen för att jag var tvungen, det behövdes nog.
träffade min underbaraste bästa nästansyster idag och det var kramkalas, så jag saknat henne i djupet av mitt hjärta. Tack för att du bara accepterar mig och skriker på mig när du ser att jag inte mår bra. Tack *kysser* mina fina syster.
Här var det minsann ingen sol! Här öste regnet ner i drivor på marken och jag hade sådan lust att springa ut från jobbet o dansa i regnet o åskan.. *murmel* men jag fick känna några droppar innan jag gick hem. Det e härligt med väder!