Dagens Glädjeämnen 21/7
God Morgon alla vänner…..
Idag är det ni all asom får fylla på med glädjeämnen….
May your day be blessed
en sjuk BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
God Morgon från ett regnigt Luleå.
Dagens glädjeämne: Uppfylld av god energi från helgen som varit. En stor sunna i min själ lyser. BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet
God Morgon! Solen lyser in genom köksfönstret. Härligt sitta o dricka te med öppna fönster.
Dagens glädje: Min dotter e hemma igen!!

Dagen glädjeämne; nyduschad…en så enkel sak är helt underbart

Jag är så lycklig över att helgen har varit så bra!!!
Kramar om er alla som var där!!!!
Jag har lärt mig att göra skallra!!!! Tack för det!!!
MVH Isnornin

Kramar till ALLA!!! Ingen nämnd ingen glömd =)
Själv mår jag tjyvens, fysiskt, men det gör inget, för i mitt sinne mår jag jättebra. En helt underbar helg har det varit!
Glädjs med er som haft en lyckad träff!
Glädje för nu är oxå den sköna morgonvandringen i skogen, en varm kram o lycka till åt den kära vännen jag språkade med på turen..
Önskar er alla en fin dag!//W

Håller med Waara, gläds åt den lyckade träffen! Och energin från den som återspeglas i forumet.
I min del av betongdjungel är det mulet idag men det gör inget för om ett tag ska jag träffa vänner som lyser upp min tillvaro.
Krya på er ni som är krassliga!
Dagen övergår snart til middagstid, solen pressar sig fram mellan molnen och det är en bra dag för i efm. kommer mina häxvänner, Wargmåne, Nordstjärna ovh häxsvägerska E-L med telningar för att mumsa på hemgjord gräddtårta.Önskar er Alla där ute en underbar dag.
Ljus och kärlek 
En God Middag till alla. Glädjen att kunna få duscha, träffa familjen och goda vänner vid hemkomsten spädde på den energi och glädje som varit hela helgen.
Idag en dag med lugn och samlande av tankar och intryck, en dag med lite sol både i sinne och ute :)
En underbar dag till er alla :) BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

hemma igen med en massa lyckliga minnen från träffen. Duschen var underbar . Det enda jag riktigt saknade på fäboden. Kram till er alla ..både ni som var där och till er som inte kunde medverka …Tindra

Kom nyss in från att ha varit ute och dansat med älvorna i daggen och samtalat med ett rådjur, som efter ett tag blev rädd och sänkte sig ner i det höga gräset och försvann mitt framför ögonen på mig, men jag pratade så snällt till den så efter ett tag kom han upp igen och tittade på mig.
Sen visade grodorna mig vägen till en smultron-djungel och jag plockade en handfull av dem, tacksam eftersom jag gått iväg på fastande mage. Behövde bara ta några steg så fick jag plocka hallon så hela näven var ett rött bärberg. så hälsade jag på den gigantiska kastanjen och dess invånare och strosade vidare och hittade till slut en glänta att sätta mig ner i och äta upp bären som började bli sylt i min hand hehe.
När jag ätit upp dem, långsamt och smakat på varje bär för sig, insåg jag att jag hade suttit mig vid oerhört rika blåbärsbuskar, så jag plockade strå efter strå med blåbär (trädde dem som pärlor på långa grässtrån) men magen ville nog inte ha några fler bär vid det laget så dem ska dels i frysen och dels torkas.
Moder Natur var givmild mot mig och det är ju fult att tacka nej ;) Jag spenderade 4 timmar i skogen och jag förstår inte riktigt vart tiden tog vägen. En underbar dag, och som Wargmane säger, solen värmer riktigt gott här idag - äntligen!
(ursäkta blixtreflexen ;) )

Jag har en underlig dag. Är singel för första gången på 2½ år. Det känns lite konstigt men bra. Alla mår bra. Det är ett glädjeämne. Och så träffen såklart. Den känns fortfarande inom mig.

ett litet glädjeämne i dagen är ju att druidoshaman.ifokus funkar bra nu….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
# 14 på tal om druidoshaman.ifokus. Ska man hitta den under "flera sajter"-sidan? Var i så fall…? Har letat utan resultat.
Annars är dagen mulen och rätt varm, nästan lite kvalmig. Ha en trevlig dag allihopa!

Man kan ju skriva http://druidoshaman.ifocus.se åxå så kommer man ju dit
SEV 

Vilken åh-så-härlig och smaskig bild Jodrena! Din dag låter ljuvlig och jag blir lite avis eftersom jag inte direkt har naturen runt knuten, men fint att få ta del av det vackra ni andra upplever.