Häxor med datorer!
För mej är detta med datorer väldigt nytt. Och att få ihop häxor och datorer i samma mening…..blir nästan komiskt. Ändå så måste jag säga att jag finner så mycket nöje i detta. Tänk så många tårar det säkerligen besparat med som ung om jag haft en sådan här sajt att ventilera mina funderingar i. Nu har det säkert gett mej mycke styrka att ta mej igenom dom åren och det virrvarr av tankar. Lärt mej att inte kompromissa med andras syn eller värderingar utan fått mej att bygga upp min egen sanning över min verklighet. Jag är mycket trygg i mej själv idag och ändå får jag ständigt se upp mej att inte bli självbelåten. att ständigt ha koll på balansen i allt. Jag tycker det här med datorer bara blir roligare och roligare. Brukar jag datorn eller börjar jag missbruka den? Solen skiner ute och jag sitter framför datorn. Nu sparker jag mej själv i häcken och går ut. Ha en trevlig dag!

Ja, ensamhet kan också ge goda efterföljder, mycket visdom och en kontakt med sin inre röst. Men visst är det skönt att på det här sättet hitta likasinnade som förstår en. Men som sagt, det kan också leda till att man enbart lyssnar till varandra och glömmer bort sin egen röst som oftast är den klokaste. Skönt att du funnit datorn och internets fördelar, och ännu skönare att du lyckas sparka ut dig själv i solen från den smått beroendeframkallande burken ;)

Ha ha! Beroendeframkallande1 Du har så rätt. Men nu lover jag att jag ska ge mej själv en hårdare spark.

#3 åh vilken trevlig bild :D

#3 denna bild du visar har jag som inramad foto vi min data (hehehe) /Krax

En underbar bild! Jag kan få ta riktiga time outer ibland för att det blir för mycket dator. Balans..mmm håller med! Datorn är ju ett stort hjälpmedel, mycket info o stöd som vissa av oss kanske inte finner i irl. Upplevelser man inte kan diskutera o ventilera. Då är ju datorn kanon!

Haha, vilken fantastiskt härlig bild!
Håller med, visst kan det bli för mycket dator ibland. Fast det kanske inte är så konstigt, i mitt fall har jag mitt arbete i den, min media (musik, bilder, etc), kommunikation medelst olika sätt (mail, chatt, etc) och så nyhetsbevakningen. Ibland orkar man kanske inte vara social live och då kan det vara skönt att vara ensam men ändå ha sällskap och kommunicera med folk på olika forum.
Nu krånglar mitt bredband och det är väl ett tecken på dator overload, får ta en liten time out.

#5 Åh Hias, jag skulle också vilja ha den som tavla! Har du skrivit ut den själv och ramat in den eller har du köpt den någonstans???
#3 Åh,va häftig bild…

….och katten som leker med musen. Bilden var jätte-bra! Tackar. Helt klart värd att ha på väggen som Hias.

#8 Jag har gjort tavlan själv skrev ut bilden på fotopapper(blir bäst) sedan köpte jag billig ram på Loppis vart underbart /Krax