Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1268 ggr
Bjornen
0

Lördag 19/7

Är ô ingôn vâtsjin. Klåkka ä ju övô säx.

Efter att ha guidat runt omkring 40 personer i visningsträdgården är jag lite tröttar än vanligt och går inte upp förrän halv 6. Rejäl dimma och onödigt blött för att redan gå ut så jag får väl stanna inne och höra på Naturmorgon så dimmman lättar lite. Det finns alltid att göra i trädgården. 

Första besökaren igår var Radio Dalarna. I dag kommer det troligen mera folk till min öppen trädgård om vädret blir någorlunda. Du är också välkommen idag eller söndag. Annars går det att komma någon annan dag bara jag får reda på före.

miffo
0

Hoppas det blir fina dagar för dig. Jag älskar att gå i trädgårdar och hoppas kunna besöka din i framtiden.

Cristine
0

Vad interessant! Ligger din trädgård i Dalarna? Jag älskar att ströva omkring i trädgårdar och få inspiration.. hoppas komma till din någon gång.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

hmm, tänk om man hade bott lite närmare, hade gärna besökt din trädgård Bjornen.

Bjornen
0

Jo nog ligger min trädgård i Dalarna och 3 mil norr om Falun, fast egentligen strax utanför det egentliga Dalarna.

Även denna dag gav några regnskurar och faktiskt på kvällen en rejäl skur också med åska. Omkring 60 besökare mellan skurarna, vilket är ganska lagom.

Jodrena
0

oj så många besökare :) vad roligt för dig

miffo
0

Jätte kul att du har fått så många besök

Bjornen
0

I år var det lite lagom med besökare med ungefär 50 om dagen trots regnskurar. Vissa år har det kommit nästan för många och särskilt den dagen då jag över 800 besökare.