Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 844 ggr
k0ltrast
0

Häxträff i Mora?

Hejsan allihopa :)

Jag undrar bara om någon har någon information om häxträffen i Mora inom kort? Tid, plats, tema, program(jag har aldrig varit där, så jag vet inte riktigt vad det är för en träff, men hörde talas om den och vill gärna veta mera ;})

Några frågetecken, med varma hälsningar/K0ltrast

BranDuir
0

fel av mig därför borta

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

isnornin
0

Träffen är privat..

MVH Isnornin

k0ltrast
0

Jasså, jaha, du ser, jag hade ingen aning :) -my mistake ;}

isnornin
0

nej då ingen fara… träffen är för medlemmar men du är lite sen på att anmäla dig…

MVH Isnornin

k0ltrast
0

Javisst, ingen fara(igen), det bara dök fram genom bekanta, och då blev jag intresserad, men om det är konfidentiellt eller nära på, så strunt samma, enjoy, ni som skall dit! :)

isnornin
0

jo tack!!!:)

MVH Isnornin

isnornin
0

Vore kul att veta vilka som du känner här:)

MVH Isnornin

varulven
0

Jaa jag blev oxå nyfiken på hur ryktet spridit sig :)

k0ltrast
0

Jag känner inte de tu som jag hörde skulle dit, men jag känner en vän till dom, och hon tyckte det var konstigt att dom skulle dit och inte jag, eftersom hon inte trodde att de andra två var så mycket involverade i häxkonst och det övernaturliga ;) men det är en tjej som heter Linnea, och hennes kille jag känner en vän som känner.(förvirrande?)

Ljus ;}

Lorelai
0

#9 Koltrast.. jag ser fram emot att lära känna dig här på forumet och se dig signa upp inför nästa träff! :D
Var välkommen hit.

k0ltrast
0

Lorelai, tusen tack för det ;} egentligen är ju hälsingland mina hemtrakter sedan förr, men numera är visby min hemstad, jag hoppas att vid någon hemvisit häråt kunna delta ;)

Det är riktigt konstigt att jag inte hittat detta forum förut o.o men oh-well, bättre senare än aldrig då!

Buga höviskt**

spindelfot
0

jag heter linnea men det är nog inte mig du menar. heter inte endroppeihavet också linnea? eller är jag full`?

det blir nog fler träffar.. detta forum är väldigt öppet för irl-kontakt nämligen, har fått många vänner i riktiga livet väldigt snabbt sedan jag registrerade mig här, häxkonst är ju något man gärna praktiserar tillsammans med andra i verkliga livet..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Lorelai
0

*11 Oh Visby.. Det är en särskild plats att bo på. hopas verkligen att du trivs och är väl mottagen där. Finns det gott om out-of-the-closet häxor där?

k0ltrast
0

Nej det var visst inte du, och jag har ingen aning om vad denne Linnea heter, jag känner ju henne inte i verkliga livet heller!

Jo det kan man hoppas! Vi ser vad som händer, och vad tillfällen bjuder ;}

Blessed

k0ltrast
0

*13 Det är en underbar plats, och tja, det finns väl en del, jag känner mest de som hör till de schamanistiska kretsarna eftersom att det är mest där jag tillhör antar jag ;} Men jag antar att det finns några kvinnor och män här och där, tråkigt nog har inte så mycket seriöst uppdagat sig (för mig) på häxkonstfronten där bara!

Lorelai
0

#15 Näe det kan vara lite svårt att hitta rätt. ofta får man sänka sina förväntaningar och ta emot det som erbjuds. En tanke jag själv lär mig lite om i vardagen just nu.. :)
Du själv är öppen och Där? De flesta känner igen varandandra. men även de flesta är blyga med.

Endroppeihavet
0

#12 *fniss* ja du e full! nöp. Inte heter jag Linnea heller. Jag heter ju Charlotte

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

k0ltrast
0

Det var ju åtminstone en spännande utveckling att jag fick höra om några som skulle till träffen, som inte skall dit, och som gjorde att jag tog hela vägen att bli medlem här på forumet, hehe tillfället leder oss ;}

Jodrena
0

ja, hehe, välkommen k0ltrast :) hoppas du kommer trivas här!