Dagens Glädjeämnen 18/7
God Morgon alla Vänner!
Dags att åka och jobba för mig, efter en sömnlös natt…inte riktigt bra,,,men men .
Jag är lite beviken över att jag ändå inte kan åka på träffen, men det måste ju vara makterna som styr….ni som åker dit…njut av likasinnades sällskap….alla vi andra få hålla tillgodo med forumen!
May your day be Blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ja dagens glädje: Träffen. Håller på att packar det sista nu och sen bär det iväg med mig o T till Mora.
Sebastian
Godmorgon!
Vill önska er som ska på träffen en härlig o fin helg! :)
Till alla en riktigt trevlig helg :)
Godmorgon…
Jag instämmer i Waaras önskan.. Hoppas ni får det bra.

Godmorgon Börjar att instämma me alla de innan må eder träff få bli ett härligt minne för resten av eder Häxliv. Själv så skall jag få besök av systrami Ioma idagen och de är en glädje i sig att få mötas upp IRL. BlessedBe Krax Hias

Rasslig hals och sömnbrist. Men jag åker nu. Glädjeämne.

Önskar alla er en härlig träff!!
Brightest of Blessings

Vakna med ont i håret i Leksand, men färden fortsätter, inväntar T & S på en kaj.
Önskar alla en underbar dag
SEV 

Önskar också alla en fantastisk träff och en finfin fredag!
Och önskar oss som inte åker på träffen men som ska ut och fullmåneresa, en givande och insiktsfull resa ikväll.
God Morgon! Regn och svalt. Mycket att stå i idag här. Handla,baka,plocka mera hallon (om det kan torka upp ute) och möblera om lite är en del på listan…så dagen är fulltecknad. Ska bla baka Budapestrulle till min kompis inflyttningskaffe som sker snart…längtar efter att få hit henne i mitt kvarter..*L
Önskar er alla en underbart rolig och givande träff i Mora…BB/B

IH! Resfeber! *S* Men det ska bli superkul med träff =)

Jag måste säga att jag inte känner mig bitter för att jag missar träffen. Visst hade jag velat komma och det var trist som det blev nu till slut, men jag är mest glad åt att den faktiskt blir av på riktigt, häxor och andra paganer börjar samlas för att få ett starkt fotfäste, och det är gott!
Jag hoppas ni alla får det superbra, väntar med spänning på att få höra vad som hänt sedan :)
Ett annat glädjeämne är att UVIn som jag återigen kände av igår redan börjar kännas något bättre, jag har lärt mig att bemästra den utan de elaka doktorernas hjälp verkar det som :)
#9 Oh yumyum hemmabakad budapestrulle :P
Hoppas alla ni som ska till Mora får en underbar träff :) Får försöka komma med nästa gång :)
BB på er alla /Juvela

Glädjen i dag va att få träffa underbara varma och goa systrami Ioma och hennes man,vi åt en go sallad och fika samt byte gåvor me varandra och värmen samt harmoni i topp.
Krax Hias