Dagens Glädjeämnen 17/7
God Morgon alla vänner!
Att glädjas åt idag….Gammelmor Måne lyser i sitt fullaste sken i morgon..och äntligen vänder det negativa som speglat hela denna tid sedan förra månen!
May your day be Blessed
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
God Morgon Druiden och alla andra! Vädergudarna verkar ha konflikt där uppe,för man vet inte om det ska regna eller bli sol…sannerligen blandat. *L Känner mig bara glad idag och lite förväntansfull….smider planer.
Minnesfull dag önskas till er alla BB/B

Jag är glad för att jag bestämt mig. Det må låta kryptiskt, men så får det bli ;o) Jag är glad för det i alla fall *S*
God Morgon allesammans, här är det blandat väder minsann. Fader Sol kämpar mot tunga moln som släpper ifrån sig lite väta då och då, för att sedan vika undan för solen några minuter.
Gårkvällens hojskjuts av gatubarnen ifrån Kiev gläder fortfarande mitt sinne. Att se dessa barns glädje när hojarna kommer upp och dom får åka med på en tur i det vackra Östra Göinge är en fröjd som stannar kvar och lyser upp den mörkaste dag!
En underbar dag till er alla. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Jag är glad för idag ska jag träffa min bästaste vän! :)
God morgon..min glädje idag blev att få fotona av min autistiska dotter med en dansare från en indianstam i Paraguay.Med på fotot är vår egen indian..sonens sambo.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Just nu för dagen så va de värmande samtal jag fick av en underbar systrami (Vildblomma de som lyfte glädje för dagen att vi snart får ena våra vägar /Krax Hias

Om det finns ett glädjeämne idag är det att alla på jobbet verkligen ställde upp idag när hälsan sade ifrån på jobbet. Inga sura miner fast det blev en stressfylld situation och min chef fixade så att jag fick skjuts hem.
Ååh vad mysigt det såg ut Hias :D

#10 ta en titt i mitt album finns fler goa sommarbilder som ger glädje i dagen Kram och krax på sig Juvela
Ska jag göra Hias :D

Dagens glädjeämne ..att förhålla sig…
Som historien om vattnet och berget,,,
"man tror att berget är starkt just för att vattnet inte kan flyta över det…..Men sakta rinner vattnet runt berget för att så småningom ha fått berget att vittra ner….."
kram på alla gohexerna
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Många glädjeämnen idag! Jag har efter många om och men tillverkat min alldeles första häxhatt (ok, den blev kanske inte vacker men ändå…) och imorgon får jag träffa alla roliga härliga hedningar som ska vara med på träffen. Det blir hur spännande som helst!

Jag fick framvagnen inställd på min bil så nu går den som en pääärla. :)
Å så blommar Johannesörten i min trädgård.