Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 780 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 15/7

God Morgon alla kära vänner!

Himlen är grå, men genom en liten, liten spricka i molnen lyser Fader Sol igenom….

May your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lorelai
0

God morgon.
Kaffet sprider sin goda doft inne, broder sol sin värme ute.
Besöket här sparar mig en morgonpromenad, ytterligare besök under förmiddagen ger mig anledning att öva på de sociala skillsen.

Kan ni tänka er, fyra pojkar i mellan 1år-8år. Alla i harmoni med varandra. Det är underbart den kärlek vi har klarat att lära dom. ;D

Var väl mött

BiGavia
0

Solen tittar fram då och då. Städat stora växthuset idag. Så nu är det rent till nästa års arbete. Skönt.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

varulven
0

Solen lyser, trvis på jobbet, om bara några dagar är det träff! :) WOHO!

Anco
0

God Morgon, här är det grått med en och annan glimt av Fader Sol. Regnet hänger i luften, duggade lite grann tidigt i morse.

Kaffedoften fyller näsan med väldoft, idag blir det till att dricka det inomhus.

En underbar dag till er alla BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Isatis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ljuvlig morgon med besök av vitgräsfjäril och humla i strålögat, som slagit ut. Lycka!

aris-eile
0

Jag sorterade under natten och har en underbar dag. Saknaden är stor efter mina barn och flera. Men min kärlek till dem tröstar mig i denna tid.

blodtopp
0

Amy MacDonald

Ajm in lööv =)

Waara
0

Dagen var givande & glädjande, på många vis.

God Natt till er alla//W

BiGavia
0

God natt Waara och alla andra vänner.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lorelai
0

God natt syster Waara.. å så till alla osm tar sin bädd i hand.

Hias
0

för dagen att förtälja så har jag haft en glädje av att njuta av skog o hav/bilder kommer senare i mitt album min son på 18år Odini kom med en fång blodröda rosor och gav mig för han älskar sin moder ,samt en mycket godvän som visa sitt sätt att man kan älska o vördna varandra trots flera mils avstånd ett par ord kan betydda så mycket. Krax o vandra i nattens ro och frid Hias