WG.har funderat över detta nu.
Godmorgon alla underbara systrar och bröder,har fått förfrågan ett par gånger men aldrig riktigt tagit de till mig .Men visst nu har jag samrådat me en medsystrami och jag har funderat fram och åter en hel del.. Jag har gjort de i många år och de har dock hjälpt många på sin vandring fram och jag fick själv den hjälpen när jag va ung och vilsen. Nä jag talar inte om några kurser hit eller dit utan jag talar om att vara en så kallat Witchs Guide /häxvägledare . Ja en slags mentor som kan hjälpa till i olika omöjliga tillfällen då man kan behöva backup. Och detta innebär att man kan vända sig till mig och rådfråga om man känner att man är osäker på sin vandring och div annat.
Jag delar gärna med mig av min kundskap och värme för dem som av en eller annan andledning skulle behöva en stöttande kraft och hand. Så nu har jag fattat mitt beslut och jag kommer att finnas här nu till hands och vägleda /Häxkramar Hias
Tack Hias…du är full av goda gärningar..*L Jag kommer då rakt att behöva rådfråga om allt möjligt här frammåt. Tack för att du finns,du varma själ…Kramar

#1 Jag blir gärna din Witchsguide för mig är de en glädje att få stötta och ge en hjälpande hand på eder vandring.Vet hur tacksam jag själv va för den jag fick för många år sedan . Häxkramar Hias

Hias!.. älskade och ärade häxsyster! Du har varit min vägledare i över ett år nu! Och jag har fått såå mycket av dej! kunskap, värme och kärlek! Kommer alltid vara dej tacksam för detta!!
NU har min tid kommit att vandra vidare på egen hand! Spännande och sorgset på samma gång. Men jag vet att om det är något jag undrar över eller vill ha hjälp med så finns du där för mej!! Och jag vill även tillägga att jag finns för dej! Kanske kan jag ha någon liten kunskap som du behöver.. eller någon annan.
Älskar dej systrami! Puss i pannan! BlessedBe
#2 Det blir mig en ära att få vandra under dina vingar..Tack!
BB/ Broken

#3 Kära Hadina Systrami För mig är de en enorm Glädje att få se dig vandra nu i månenssken och som jag sagt under alla våra resor att jag finns här även om du nu släpper taget. Och visst kan så må vara att du funnit något som jag har tappat och klart jag frågar dig då om din hjälp. Men vet nu att du kommer att vara den Häxa du en gång fann men inte riktigt hittade hem just då men nu har du enat dig me själ och tanke i ditt nya jaget . Puss i pannan och jag älskar dig systrami.

JA! nu har jag hittat hem.. riktigt hem.. Tack vare dej!!

Va skönt att höra Älskade systrami Häxan Hadina och Gudinnan som du fick av mig i smycke form är den del av mig som du bär me dig och jag släpper dig inte först den dagen du själv begär detta .. Älskar dig systrami..

Jag har suttit en stund och undrat vad jag ska skriva för att på något sätt kunna ens komma i närheten av att uttrycka den vördnad jag känner för en häxa av din kaliber, men jag hittar inte rätt ord utan att det ska låta smörigt eller vara för lamt. Jag är så glad för alla de som du stöttar och lyfter fram, å något måste jag skriva för att du ska få en "morot" att fortsätta vara den du är. Så jag skriver helt sonika fast med tyngd.
Jag lyfter på hatten för dig Hias!
SEV 

Tack kära broder #8/ jag är glad att få dela med mig av min kundskap och hjälpa dem som är ostadiga i sitt tänkande att få stärka en själ och visa dem hur man vandrar på den rätta stigen är en glädje och enorm gåva samt att jag kan bekräffta för mig själv att inget är fördjäves. Som jag sagt tidigare att jag fick lära mig av en klok kvinna till den jag är idag och har ALDRIG lagt en krona för detta utan kärlek ,gemenskap, kundskap och glädje de är dock något jag fått ge. Och de är viktigt att våga visa ömhet ,kärlek och gemenskap för att få livet i rätt balans.
Och du vi fick int till en fika i veckan som va utan vi får ta nya tag för detta Broder / Häxkramar din systrami Hias
#0 Som SEV…exakt som SEV…jag hittar inga ord..satt o funderade o raderade flera påbörjade meningar..Känner mej redan så välsignad av dej .. så jag ibland tänker…hur kan lilla jag få så mycket kärlek och vägledning i min vandring..
Måste få säga …att kontakterna med dej,systrar o bröder…sista veckorna…gett mej mer klarhet än hitills på 43 år…
Aldrig någonsin har jag kännt mej så hemma…lugn o trygg i hamn…en inre stillhet av både stillhet,lugn…även ökad energi..glädje…på gränsen till eufori ibland…av upptäckten…inom mej.
Som vanligt när jag vill uttycka min tacksamhet räcker inte orden till känner jag men jag känner…Stort-vörnad-kärlek till dej.
Vill du ha mej kvar under dina vingar i fortsättningen så vill jag väldigt gärna vara kvar där….din kunskap är ovärderlig…magiska goa du…
Kramar systrami//BB//W

#10 systrami Waara jag har dig kvar hos mig så länge du känner att jag skall vara där /jag svarade Hadina de samma att jag finns här och den dagen ni själva känner att ni inte behöver mig så lämmnar ni mig helt som WG. men eder systrami är jag för all framtid Puss i pannan systrami.
#11 Bless you Hias! kram & puss i pannan!!…har en känsla av att alltid behöva dej som Wg..om inte annat för så bekräftelse…eller bara känslan av att du finns där…

#12 och jag finns där för alltid /Bless you systrami

Du är fullständigt underbar i ditt goda hjärta….jättehexkram till dig!Bless You!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#14 Tack min goa goa underbara Broder du är oxå en ljuspunkt i vår tillvaro ska du veta /Häxkramar till dig med..
Hias syster, skulle också gärna vara under ditt överseende och ha dej som guide, men du verkar ta på dej mycken arbete nu, så jag avvaktar. Hur jag nu än formlerar mej så blir det bara tok. Du är i alla fall fantastisk. Sänder många ljusa energikramar till dej.
Vandra i Ljus å Skönhet

#16 ingen fara jag skulle ALDRIG ta på mig något som jag inte skulle kunna hantera /har kraften att hjälpa dig me om du känner att du behöver W.G absolut …
#16..hade samma tanke..hon tar på sej så mycket…hinner hon med sej själv..? men den goda häxan verkar brinna för sitt intresse o vi får se till att finnas för henne …när hon vill ha hjälp…. så ser jag det..har jag rätt Hias?…
#0 Jag återgäldar dej när än du behöver mej! om du behöver mej….vad det än gäller,..what ever..when ever..men det vet du..

Kan inte annat än att hålla med ovanstående påståenden^^
Tack Hias vännen för att du finns <3
Greatest of Blessings mina kära

Klart du har rätt systrami när min tid kommer för att be om hjälp så lär jag göra detta kan jag lova eder . Och tveka aldrig jag finns här och gör va jag kan för att stärka de som har ett hjärta som glänser av kärlek o magi /vår värld skulle se så annorlunda ut om alla haver denna gåva men dock så finns inte de i alla utan de finns dem som har sot/bitterhet och hat i sina hjärtan av olika orsaker. Sorgligt att de valde att gå just den vägen men då ack så mycket viktigare att vi som har hjärtan som brinner oxå visar detta…. BB Hias

Var lugna systrar och bröder, Allas vår Hias har många vingar att vandra under.
Vem skulle kunna neka detta goda hjärta ett skydd mot kalla vindar?
SEV 

Tusen tack Broder SEViking må oss taga en dag i nästa vecka och ta oss en kopp te/Kaffe Så tacksam för att du finns känner av din värme likväl som jag känner av några andra Systrar och bröder . Häxkramar Hias

Ja du Hias, jag åker ner idag efter att jag gjort ett besök på min kulle för att rensa ut lite jag dragit på mig. Å ni kommer alla att vara med i min lilla ceremoni jag ska hålla.
Så ta vara på er, och varandra
SEV
PS. Vilket härligt gäng vi är här inne va. Krafterna måste gråta glädjetårar över att se oss samlas, en efter en.
Cirkeln håller på att slutas. DS.
Är oxå glad att denna Viking finns för att sprida sin värme och humor…sin goa,varma själ till oss här. Mina dagar har du sanneligen förgyllt..*blink* BB och stor,varm kram till dej../Broken

Tack Broken, det var snällt skrivet. Jag gör bara så gott jag kan, och min storsta glädje ligger i att se andra glada.
Men nu måste jag gå ut, medans det pocka på å vill ut.
SEV 

Ja jag måste ju säga att jag inte alls blir förvånad, den här sortens givande godhet har jag redan förstått att Hias består av. Underbart att se någon som verkligen litar på sig själv. Häxmor som jag kallat henne, eller vad var det jag sa, exakt minns jag inte men innebörden är den samma hur som helst :)

Jag beundrar verkligen att du hela tiden finns här för alla. :) HiF skulle verkligen inte vara detsamma utan dig.

Jag blir lite väl yr av att ta in era vackra ord både till och från, så många av dem fick förbli olästa.
Även jag är djupt tacksam över din närvaro Hias. Inte bara är du Häxsyster utan in deed själasystern min.
Det var månaderna sedan jag först la ut en önskan om en mentor, en… en storasyster. Nu när vi har varandra här ser jag att jag inte var lika vilsen som jag först trodde.
Den stora modern har instruerat mig väl. :P Eller är det jag som har tagit emot väl? Ack så är ditt stöd ett varmt och välkommet stöd. Något min arma häxasjäl har saknat.
Välsigne dig systermin.

#28 och på samma sätt fungerar du för mig, för jag har alltid sett dig som en mentor, även om du haft din paus för familjeliv, och jag inte vaknat ordentligt förrän nu. :) Jag är så otroligt glad åt att du finns här.

Puttar denna för de som undrar över WG/Krax

Hias,
Som den novis jag är (även om jag under mitt liv fuskat med lite av varje av häxiga saker) så vore jag oerhört tacksam över att få vända mig till dig med spörsmål som kan dyka upp.
Du verkar vara en fantastiskt person, klok, generös, stark och erfaren.
Allt gott till dig och självfallet alla andra här, hoppas ni har en härlig kväll!

Klart du kan höra av dig om de är något du har funderingar över /På min sida finner du mitt mail adress skriv en rad dit så kan jag förklara för dig hur vi gör framöver /Krax och välkommen i vår gemenskap och vi skall vandra hand i Hand på den stig du går/Bless you Krax /Hias

nya som kommit så jag puttar/Krax