Dagens Glädjeämnen 13/7
God Morgon alla Vänner!
Nyvaken, sovmorgon, ledig dag det är glädjeämnen om något, kaffebryggaren puttrrar och doften av kaffe sprider sig i huset….
Solen strålar och dagen verkar bli fin!
May your day be Blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
God Morgon. Fader Sol sken för en liten stund sedan, han kämpar för att lysa upp dagen :)
Kaffet är urdrucket, vovven fått sin morgonpromenad och nu väntar påtåren och så får vi se vad dagen har att ge.
En underbar dag till er alla. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Godmorgon vänner! Här doftar det friskt och svalt efter en regnig natt och morgon. Har precis varit ute och pratat med mina blommor, sett om dem, samt beundrat mina svarta stockrosor som så ståtligt öppnat upp sig. Önskar er alla en fin söndag! Blessed Be / Månstråle

Godmorgon!
Hoppas att många vill vara med och tävla i Lammas/skördetids tävlingen!
MVH Isnornin

Hmm…fränt isornin! Visst bröd ska bakas !
Dagens glädjeämne …ska till Randhems ängar å plocka örter…mmm tröttnar aldrig …ju mer man är ute ju mer vill man…Nästan glad jag ingen trädgård har *s*
En underbar go dag till er alla !
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
god morgon/middag! Har nu varit ute och lagt stenkant på rondellen.. (som visade sig vara rätt onödig
) Jaja, bra för moralen att gräva och bära lite:o) Vi kommer iallfall att lägga färdigt stenen och så får plantorna bo där tills vi hittat andra som passar bättre.
Hejhej Allihopa!
Sovit så gott i min älskades armar :) Jag är med andra ord uppe i Stockholmstrakterna, Nynäshamn för att vara exakt. Vi vandrade runt ringvägen igår. Oooh vilken underbar natur, jag längtar verkligen efter att få flytta upp hit :D
Hoppas ni alla haft en lika skön och härlig helg som jag, och att det som är kvar söndagen bringar sköna stunder för er alla!
Blessed Be! /Juvela

Varje andetag är en ny länk till allt som förenar universum. Så oändligt många liv som fyller min kropp och bygger upp alla dess funktioner.
Tacksamt andas jag djupt in och tänker på var luften har befunnit sig sedan tidernas begynnelse, för att komma in i mina lungor. Med andakt andas jag ut och hoppas att luften jag blåser ut ska vara många liv till nytta i all oändlighet.
Kanske kommer en ättling till mig en dag sitta och tänka i samma banor och andas in den luft som funnits i mina lungor.

att min egen sajt är uppe och kör…äntligen!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jordgubbar!! Jordgubbar & sol :)
#8 Lycka till!!
Trevlig kväll alles/Kram//W
#8 Och det är en mycket intressant sajt :D
Rekommenderas varmt!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Bra sida BD
MVH Isnornin

Middagen var både god och enkel att laga, att de små sattes ansvariga för det.
Det är det glädjande ämnet idag. ;) Vad jag tycker om skinka, potatis och smör.. mums..

#8 Najs! Den sidan kändes jättebra =) Men det gick inte att komma åt den i listan till höger än. När kommer den hamna där så man kan lägga till som favorit, vet du det?
Solen har lyst idag och det har varit bra målarväder!!
Vandra i Ljus å Skönhet
Mitt glädjeämne idag är att den gamla ensamma damen mitt emot mig fick besök idag. Att se hennes glädje stråla fram ur hennes ögon var magiskt och glädjande!
Sov och dröm gott!