Tävling! Lammas/Skördetid!!!!
Lammas/Skördetid Tävling!
Hej alla medlemmar på HIF!
Nu är det tävlingsdags! Temat är Lammas/Skördetid!
Regler: 1 bidrag / medlem. Bidraget ska inh recept på MATBRÖD, måtten ska vara noga så att alla kan baka det sen;) + minst en bild på brödet!! Brödet ska inh något som man förknippar med Lammas/Skördetid t ex morötter…!
Vinnaren för vi via omröstning i augusti;)
Vinnaren får ett pris (överaskning;)
OBS!!LÄMNA BIDRAGEN I ARTIKELN PÅ STARTSIDAN!!!
Med vänlig hälsning HIF.
MVH Isnornin

Vilken rolig idé!

Jättekul! ska försöka åstadkomma ett bidrag!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Synd man inte äter bröd då… *S* Men det ska bli kul att se andras resultat! =)

Det kommer flera tävlingar snart!!!!;)
MVH Isnornin

hmm fint att ni har tävling men kanske skulle ni prata med varandra om vem som ska posta inlägget så det inte blir dubbla *hihi*
När jag såg den här tråden tidigare idag blev jag så glad, för jag hade precis stått i köket med kurrande mage och önskat att jag hade något trevligt recept att baka bröd efter. Min önskan besannades uppenbarligen :D Inte mättar det mig nu, (det fick bli gröt på grahamsmjöl för att stilla litet av svältkänslorna) men jag kommer tacksamt kika på bidragen här och prova på en del förmodligen. Jättebra!

Eftersom att jag inte kan posta artiklar blev det så här..
MVH Isnornin

ah, men det kan vara bra, den här tråden kan vara till för diskussion om ämnet eftersom det redan blivit det ;) och den andra kan vara ren med enbart recept inlagda? Fast då borde man nog också ändra litet i rubrik och skriva litet tydligare vad som gäller i tråden…om det nu är möjligt att ändra på sånt?
:) hoho? alla kökshäxor! Jag vill ha recept! ;)
(jaja, ett bidrag/person gör ju att man blir litet mer försiktig med vad man postar.. men jag är hungrig och fattig!)