Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 827 ggr
Bjornen
0

Långa trådar.

Just nu finns det minste tre aktuella trådar med mer än hundra inlägg. Jag tycker att det är alldeles för långa diskussioner som oftast hamnar långt utanför ämnet. Starta nya inlägg istället och sätt lämpliga rubriker som berättar vad det handlar om istället. Rubriken ska vara så tydlig att man inte behöver öppna den utan att veta vad det handlar om.

Wargmane
0

hej rara björn!

Hur tänkte du nu ?

ehum…jag personligen tycker det är lite myys med långa trådar just för att se vart de tar vägen…

Trådar som ibland gäller tex en enskild växt försvinner snabbt långt bak i periferin…
funktionen att när man öppnar en tråd kunna trycka direkt ner på det första inlägget jag Inte läst funkar fiint!

Sen att skapa en ny eller fotrtsättning ,,när den börjar bli "trög" är väl helt ok…..

kram Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Bjornen
0

Vi måste också tänka på ev. nya läsare och en tråd som har en rubrik och sedan handlar det om så mycket annat. Om det då finns 100 inlägg med en rubrik som inte säger hela sanningen så går en ny läsare förbi tråden. Det gäller också mig som inte hinner läsa alla olika trådar utan jag väljer sådana med intressant rubrik.

Wargmane
0

Ja det är helt sant !….Tur det finns olika sorters trådar då !

Tror nog att den blandningen som Är är ganska bra !

Långa trådar korta tråda, olika människor här och där …diskussioner , frågor , tankar , inspiration, som blandas till den underbara sida som detta är ….

Häxor är ju helt unikt, på det viset att det innehåller så mycket..egentligen en blandning på allt annat……

healing, örter, personlig och andlig utveckling,Divination. andekontakt…jaaa det ,mesta faktiskt

Kram // Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

BiGavia
0

Håller med er båda, bra om det blir en ny tråd när den gamla blivit för lång, det är lättare att få överblick då, sen kan det ju stå samma rubrik men med ett nummer efteråt.Flört

Vandra i Ljus å SkönhetFlört