Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 742 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 12/7

God Morgon alla vänner!

Tidig lördagmorgon, här alldeles strax väntar jobbet, för sista dagen denna vecka.

Fader Sol, vaggar själen i sina strålar och Moder Jord ångar efter nattens älskog med tunga regndroppar…det ser ut att bli en fin dag!

May Your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BiGavia
0

Sovit inatt så GOD morgon.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

blodtopp
0

Migränen har släppt! Och det är jätteskönt ute. 18 grader varmt, ingen vind och mulet. Underbar känsla utomhus helt enkelt =)

Anco
0

God Morgon alla vänner, vädret här är ungefär likadant. Lite mulet men varmt och det ångar i luften efter gårdagens regn och nattens fukt. #1 så härligt att fått sova rejält #2 Underbart att hitta huvudet igen utan migrän:)

En underbar dag till er alla.
BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
0

God förmiddag! Lite soligt med stora vita moln här idag. Röjardag hos Broken idag och bus med lillgrabben..*L

Fin dag önskas till er alla..BB/B

Wargmane
0

Midda alle gohexer!!

Önskar alle en go dag ! Här är det finväder om än lite moln o vindar….Njuter !

Kramixen//Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Lindbygarden
0

go middag!

Här är det andra dagen med regn och det är ljuvligt verkligen! Det kommer fint fint regn hela tiden så vi är så nöjda.

Ska ta en tur till staden var det tänkt, för att lämna in kläder till röda korset samt handla lite till trädgården.

Ha en härlig dag allihopa:o)

Coturnix
0

#6 lycka till med växtfynd!!!:)

Här är det sol och varmt. Smågässen går på övervakat grönbete. Fåren idisslar och fåglarna kvittrar. :)

aris-eile
0

Ny lärdom i massor, och material att läsa för flera månader har kommit till mig. En ny upplysning för ett par dagar sedan som börjar sjunka in nu, skänker mig stor glädje.

Endroppeihavet
0

Ska nog ner till mamsen och bara vara och äta god mat och sitta i solen..

(sjunger högt)

- Nu e d slut på slaverit.
O jobbmoralen, jag skiter it! 

För just nu har ju sommaren kooommmit!

Så jag ringde chefen och saa
att igår var min sista daa

Nu e ja arbetslös och fri
lever på kärlek och piggelin 

Bara tar dagen som den nu koooommmer!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Jodrena
0

Gick förbi ett par med barnvagn, den unga mamman sjöng för sitt barn och det var så glädjande… hon struntade i hur det lät, hon prickade inte alla toner direkt om man säger så, och just det gjorde det så vackert, hon sjöng från hjärtat för sitt barn utan att bry sig om en främmande tjej (mig) som hör hur det låter hihi.

Sen har jag samlat ihop ännu mer gulmåra, det doftar så underbart här hemma nu! :D En underbar dag på många vis.

Cristine
0

Lycklig pensionär..det är jag de, jag är så glad att jag har tid för att göra allt det jag älskar…just nu göra om mitt nya hus, planera trädgården, röja i skogen, lägga golv osv. sedan läsa om allt ni har för er och lära av er.Jag älskar varje dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Lindbygarden
0

Var iväg på handelsträdgården.. fick med mig lite smått och gott men inte det jag tänkt mig.. Utan bestämde mig för att se till att börja få våra fruktträd att må lite bättre.. Köpte jordgubbsplantor och har grävt upp runt ett av träden.. Hoppas hon bli glad och uppskattar det:o)

Har haft en underbar dag och barnen har hjälp mig ute i trädgården!

Dotera är numer enligt sig själv en "trädgårdsflicka"Kyss