Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 827 ggr
SEViking
0

Dagens glädjeämne 11/7

God morgon gott folk

Fader sol strålar över dagen och ser  ut att stanna hela dagen, denna dag börjar alltså bra. Jobbet hägrar och pockar på, så jag lämnar detta skrivande för dagen med att önska er en riktigt fin dag.

May your day be blessed

SEV Kyss

Anco
0

God Morgon och lyckliga dig som fader Sol slösar sitt ljus över *S*
Här regnar det och har så gjort ett tag. Nåja… ska inte gnälla, vi hade sol och fint igår och vätan behövs för växtligheten, så det så!!

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte ännu, lite mer letande i gamla kyrkoböcker…. har en anfader som gäckat mig ett tag nu, men har fått upp ett spår nu , ha!!

Ha en underbar dag alla vänner

BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lorelai
0

God morgon.. :)
Här har jag huset fullt av barn och en värld full av vatten. Att tvättiden dessutom hägrar gör det till en spännande uppgift.
Det låter väldigt spännande och intressant Anco.
SEViking, måtte din arbetsdag bli en förgylld sådan.

min glädje för denna dagen.. pojkarna bröder är här och jag skall signa dem i broderskapet med badsalt från syster Hias. En dag och ceremoni jag har väntat länge på. Nu gäller det att få ner dem i vattnet i alla flal två och två. :P

Lindbygarden
0

Här är det mulet och jag är jätte lycklig! Hoppas nu verkligen att det kan komma en hel del regn.. markerna är snustorra nämligen och växterna är i stort behöv att vatten.

blodtopp
0

Vaknade rätt tidigt av mig själv idag, det är mysgrått ute med lite regn i luften och jag kan äntligen sitta och surfa vid min egen dator igen. Bara en sån sak *S*

BiGavia
0

Solen gick upp vid 3-tiden, lyste med sina kristallklara strålar på en tvättad värld…(Fönstren är dock inte nytvättage) alla färger spegades. Må er dag bli givande.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
0

KAstar mig handlöst in från jobbet och önskar er alla en välsignad dag, här öser regnet ner….men det behövs!

Åskan tog mitt internet igår ….och Felia har långa tummar!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

#2 Det är väldigt spännande att ta sig bakåt till anfädren och hitta ens historia. Man blir en hejare efter ett tag ppå att tyda de gamla prästerna och klerkernas handstilar, de var ju inga skönskrivare direkt alla gånger *L*

En dag som denna med regn kan det ju passa att sitta inne och snoka i gamla dammiga kyrkböcker( om än på nätet).

BiGavia
0

tråkigt BD….men nåt får du offra för regnet du bad om…

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Cristine
0

Tillbaka igen och lycklig över min nya gård där man kan höra båtarnas puttrande om än på avstånd men vi är på stranden på fem min. Glad över regnet oxå då jag håller på att anlägga ny trädgård. Hoppas ni har en härlig sommar!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

Små dunbollar som sprätter med sina vingar för att locka föräldrarna till att mata dem *hihi* helt underbart att se hur livet fungerar.

Eiyra
0

Jag kan sitta igen  Wohoo!!!!  mjuka sittdynor <3

Anco
0

En glädje med givmilda vänner :) Har precis rensat en gädda som jag fick av goda vänner som inte själva uppskattar denna fisk. Mmmm…. nu ligger 4 kg gädda i frysen och väntar på rätt tillfälle att anrätta den:)

Eiyra
0

#12 Åh så gott :)

Eleri-Twinkle
0

Snart kommer min make hem från jobbet och påbörjar sin 5 veckor långa semester*wiii* Så ikväll blir det en kall öl och tapas*mums*

Wargmane
0

Jag tycker glädjeämnena bara trillar in….

Händer mycket just nu..men det roligaste är alla goa människor …Här och därute i verkligheten! *ler*

En stor kram !//Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Cristine
0

#14 Mmmmm tapas…synd att du bor så långt bort. Tapas är ett stående inslag i vårt hem, likaså paella eftersom alla mina barn är halvspanjorer. Här äter vi grillat varje dag nu eftersom vi inte har nåt val…vi har inget kök för närvarande!!!

#12 Berätta gärna hur du anrättar gäddan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anco
0

#16 Det kommer att bl ugnstekt gädda, öst med smör, serverad med kokt potatis och färskriven pepparrot!!!

Endroppeihavet
0

dagens glädje.. fick mitt slutbesked från högskolan. Charlotte ska gå i skolan… WHUHUHUHUHU!!!!!!!!!!!!!!!! jag e så glad.. jag e så glad.. så glad.. *sjunger*

"AAAJJJJ ÄÄMM DA CHAMPINJON…MAJ FRÄÄÄNNNDDDD… LALALALA

EEND AAAAJJ VILL KIIP ÅN FAJTING…. TILL DA ÄÄÄÄND… LALALALA

AAAJJJ ÄÄM  DA CHAMPINJON… AAAAJ ÄÄM DA CHAMPINJOONN!..

NÅÅÅV TAAJM FÅÅRR LUUUSSSERRSS.. KAAS AAJ ÄÄM DA CHAMPINJOOONN… OOV DA VÖÖÖRLD!!!!!!!!!!!!!"

Sen va d ganska kul o ha loppisdag oxå.. hehe.. högg av 5 myrorna av 7 i stan och va på ett antal second hand butiker och loppisar.. det var en heldag! Bra lunchrestaurang hittade vi oxå. asbilligt. Fan vikken bra dag!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Coturnix
0

#18 hittade du nåt kul på loppis då???

Dagens glädjeämnen. Smultron som växer som på små träd:)

Endroppeihavet
0

Jodå!

3 ljusstakar,
två tavlor (en buddhatavla och en lite mer gammaldags sak)
en megastor mysig filt

En kokbok-. japanska maträtter för två

aprilhäxan

frödings samlade skrifter (jättevacker utgåva)

två dvd filmer (med pinsamma titlar)

en disneyfilm på vhs som jag inte sett… ett småkryps liv

Sen fanns d ju massor av möbler o så jag ville ha men inte riktigt hade någon lust att bära på.. hehe..

Wargmane
0

WOW droppen !! Sickna kap!!!!

Åh dom smultrona skulle man lägga rabarber på !

Anco du ringer väl när gäddan e klar ??

Puss på näsorna! Gohexer !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Anco
0

#21 Absolut…. Du är självskriven som gäst söstrami!!!

Endroppeihavet
0

#19 bli inte rädd om d ligger endroppeihavet i din trädgård o mumsar i sig alla smultron lite sådär latmaskigt