Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 3086 ggr
Hias
0

Sommarfötter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så kom systrami Blodeuwedd på den underbar ideen om att vi skulle lägga ut bilder på våra sommar fötter.

Hon såg den bild jag la in i Söndags på min sida och så kom hon på denna underbar idee.

Så fram me alla varma goa sommarfötter nu /Krax Hias

Blodeuwedd
0

Mina sommarfötter på stranden i kväll.. :)

[trumman]
0

Mina barfötter har sprungit vbarfota sen ngn gång i slutet av april. De är lagom ingådda nu :)

Inga bilder - än, kanske imorrn!

Hias
0

ja trumman vi måste få dina gosiga små trummande fötter här/nä åter till mina studier krin gudar och gudinner i fornodiska mytologin Krax

[trumman]
0

Gosiga?? O_O

Efter 7-8 år alltid barfota mellan april - september nån gång är de allt annat än gosiga …breda hobbitfötter, hård läderaktig hud under, ärriga brutna tår som spretar, naglar som vissa liknar mer klor, brutna tjocka… naturliga :)

Inga mysfossingar direkt! :D

Sebastian
0

Där rök din fotmassage.Cool

[trumman]
0

Det var väl JAG som skulle massera som jag förstod det :) dessutom behöver vi barfotisar ingen fotmassage för våra fötter sitter int instängda i trånga skor och fuktiga strumpor.

Därför får vi heller aldrig skavsår, fotsvamp, nageltrång, liktorn, fotsvett osv :)

Hias
0

Såja Kära trumman mina är inte så vackrade heller alla gånger *L* jag är konstant barfota i den mån de fungerar och kan meddela att de är rätt härdade de oxå men lite fotbad och hyvling mm så kan man få till dem lite grann. Krax Inga fler som har bilder på sina fosingar???

Zoraye
0

Jag tänkte försöka ta en bild så snart jag är ute i naturen eller skärgården, för asfaltsfötter känns ju inte så somriga, hehe.

Lorelai
0

Ja da.. jag och barnen skall i eftermiddag ploppa lite vatten på oss, då skall det fotograferas fossingar! :D Tills dess kan ni ju avnjuta min äldstes fot här som Avatar,, tre veckor gammal fot är det där.

Juvela
0

Såhär tjusiga var mina fötter efter att ha vandrat runt barfota vid Stenshuvud :P

BranDuir
0

#10 di är sånna man kallar mögeda täer i skåne!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Juvela
0

#11 hahaha

Wargmane
0

hehehe kul tråd !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Hias
0

Ja de lär komma fler bilder som spindelfot just tagit idag Krax Hias

[trumman]
0

När jag ser allas fötter både gläds jag och blir sorgsen. Gläds åt de vackra barfotafötterna som fria får fotas bara - sörjer för att de alla är deformerade av ett liv instängda i skor.

(ok, inte lika deformerade som en gammal kineskvinnas fötter, men ändå :) 

Det tog mina fötter 3 år ungefär att börja "gå till sig" till en mer naturlig form - tårna sprider sig utåt igen, foten blir bredare etc, men fortfarande är min lilltå hopplöst deformerad och inklämd.

Jag tror aldrig den kommer frispreta sig helt, inte resten av foten heller. Deformerad :( Se bild nedan för naturlig, onaturlig (beskoad) fot.

Lorelai
0

Alltså den där foten den kvinnan har.. Urr. Blir mör i hela kroppen.
Vilken skillnad det är..