Dagens Glädjeämnen 10/7
God Morgon alla vänner!
Denna Morgon när Juli just fyllt tvåsiffrigt, börjar med sol och fågelsång…må den fortsätta så!
May your day be Blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
…uppe tidigt, lill-grabben vakna tiiidigt. Kul… eller nåt.
Godmorgon. Dagen är mulen här. Vinden kommer från nordväst och försöker svepa bort knotten. Trastarna hoppar omkring på gräsmattan lyssnande efter högljudade maskar.
Må er dag bli givande i glädje….och smitta mej
Vandra i Ljus å Skönhet
godmorgon.
Har haft en helt fantastisk morgon här:o)
Härlig morgonsol och vindstilla (På öland blåser det nästan jämt) så här ska vi snart ut och fylla bassängen.

Godmorgon världen av HiF. :)
Idag väntar sol, en del samlande av örter och till kvällningen, besök.
Men för nu, en vacker promenad runt härnet. *s*
GodMorgon alla vänner, vaknade till en underbart blå himmel och Fader Sol som bara öser ner ljus och värme. Hoppas det håller i sig :)
En promenad med lilla vovven har det hunnit bli, varmt är det redan.
En god och underbar dag till er alla. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Idag ska det badas! Det är glädjeämnet idag.

Idag får jag träffa Astrina/Astreae!!! Hon kommer till stan om några timmar nu =)

#7 blodtopp va gott att ni skall ses jag får besök av vår systrami Spindelfot idag och vi skall röka vattenpipa och fika och häxa oss lite ,hoppas ni får en underbar dager jag möter ju Astrina/Astreae i augusti då vi skall till blåtornet och Jorlanda på månkväll/Krax Hias

#/ Yeah, idag är dagen!!! Jag ringer dig längs vägen vännen.
Hias, hoppas du och Spindelfot får en härlig dag tillsammans. Vi syns längre fram. :)

Idag (just nu) blir min mamma äntligen opererad! Må det gå bra och må hon bli frisk.

#9 Gör det =)

Tack #9 och hoppas du och blodtopp får en häxig dager ni me /Bless o Krax
Solen skiner och sommarmolnen drar snabbt förbi, vinden tar tag i träden. Aspens löv blir nervösa och rasslar ihärdigt medan ekarna står trygga i Moder jords varma sköte.Spännande vad dagen har att ge idag! Önskar er alla en fin och händelserik dag.
Ljus och Kärlek.
God middag allihop!
Har ett nät som klabbar så att jag kom ut på nätet idag,var en överraskning och ett glädjeämne för mig. Har haft abstinenser värre än rökbegäret..haha…
Önskar er alla en härlig dag…BB/B

God kväll alla!
Min glädje idag är att mamma & jag hade det så kul i köket när vi bakade morotskaka & kokade dryck av bär. =)
BlessedBe! *F*

Godkväll mina fina medhäxor, tänkte bara säga hej (merry we meet, merry we part and merry we meet again, som det ju heter) och säga att jag kommer nog vara lite mer aktiv här igen. Jobbar ganska tuffa tider, men jag ska nog kunna klämma in lite häxor.ifokus-tid ändå!
Mitt glädjeämne idag är min mormor och morfar, som alltid ställer upp, vad som än händer. Och att mitt rum äntligen är städat, haha.
Allt gott, /Anna

Har haft en sådan underbar dag/kväll me systrana Lousu och Spindelfot idag vi har grillat ,rökt vattenpipa i massor och fått häxa oss i lagom takt gåvor har byts och en dag i glädje och harmoni /Krax Hias
Trimmern startade utan problem, jag körde någon timme och hittade en MASSA smultron under gräset.. mums..
Det är så härligt ute att man inte vill gå in.. Synd att jag måste sova för att orka med jobbet, annars skulle jag stanna ute. :)
Godnatt och sov gott..

Sexårskalas med jordgubbs, hallon och smörgårgåstårta! :)Sedan målade vi varandra med färgkritor…hahaha vad roooligt!:D
Va gott me tårta… har pratat med min syster via dator ikväll, de va gott för själen. Godnatt alla systrar och bröder i anden här.
Vandra i Ljus å Skönhet

Hade en urtrevlig dag med Astrina/Astraea =) Det blev mycket pratande de sex timmar vi sågs… *S*