kraftdjur
nn här som skulel vilja antingen träna eller kolla in mitt krafdur har länge udnrat .. o kan man kolla en kristalkula utan att man är nr om så tetsarja mer än gärna:) tack

Kraftdjur är besvärliga varelser… om man inte närmar sig dem på ett naturligt och öppet sätt.
Försök inte så förtvivlat, det finns alltid och visar sig om och när det är dags. Vissa saker går inte att köpa..
Jag tror du kommer möta din krafts form när du minst anar det, de har en tendens att digga ironisk galghumor. Som sagt, försök inte, det är som att försöka somna med alla medel när man inte kan sova. Det går inte, eller sällan särslilt bra. Däremot funkar det bra när man glömt anstränga sig…
Good Luck :)
Tiwar ger goda råd.
Har du redan ett djur så kan man be om att få träffa det i Stora drömmar. Be varje natt en bön till … ja vadunukallardet om att få träffa ditt djur. Är det en Stor dröm så vet du.
Annars kan du locka på det i dansen. Bjud in djuret i din kropp då du dansar. Var inte rädd för att låta, eller börja bete dig som djuret då det välkommer. Kanske kommer många djur "passera revy" genom dig innan just DITT djur (eller ja, ditt och ditt ;) stannar kvar och visar sig.
Har du inte ett djur (ngt som är väldigt vanligt idagens samhälle) så får du be ngn shamaniserande herre eller dam i din närhet om att ta upp ett åt dig.
Det är skillnad på att ha ett kraftdjur som vakar över en, och ha det inblåst i kroppen nämligen. Det har skrivits om kraftdjur tidigare på forumet. Använd sök-funktionen så hittar du nog en hel del matnyttigt :)
Mvh, T

Får jag fråga; dessa kraftdjur, kan de hända att de poppar upp i ens drömmar och pratar med en?

#3 Ja, enligt min erfarenhet. Mitt kraftdjur möter mig ofta i drömmen.

hmm okej då får ja hoppas ja drömmer om den:) tavk för era svar kram

lycka till kvinna76, hoppas du träffar den snart.. :)

hoppas jag med …elle rom nån kan hjälpa mig hehhe

Jag gjorde en trumresa för flera år sedan, under ledning av en schaman, och under den var det möjligt - men inte säkert - att man kunde träffa sitt kraftdjur. Det var en otroligt intressant upplevelse.

okej me sån manmåste man va med då eller ..inget som går via nätet

Njae, jag har ingen aning, men jag tror att det är bäst att göra sådant med ledning av en kunnig och erfaren person, särskilt om man är nybörjare.
det är nog en upplevelse du måste göra IRL….:)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

jaha:(