Ot men viktigt/
Välmött vänner igår så hände nått märkligt när jag satt här på fokus! Helt plötsligt så va hela min press raderad samt alla mina favoriter mm .
Man kunde inte nå min sida heller utan jag va tvungen att skapa allt nytt igen. Fler som råkat ut för detta? Bless Hias

Det har inte hänt mig, men jag har nog hört om andra.. som dig exempelvis.
Det där är en bugg jag tror support behöver få info om.

Skall höra av mig till dem för de är rätt irriterande om någe att de bara vips försvann/Krax Hias

Jo det verkar ha hänt flera. Trummans sida är borta Tex.

det har jag inte råkat ut för…däremot så kunde jag inte komma in på sidan alls i går kväll kram tindra
Jag hade samma problem som #4, jag kom inte heller in på över en halvtimme på kvällen. Servern verkade vara nere. Konstigt konstigt. Usch vad tråkigt för er som tappat information. Inte kul, inte kul. Lider med er. Absolut ska ni ta kontakt med supportern och kolla vad som hänt, kan väl vara att de inte ens vet. Tyvärr.
Min sida är kvar men igår kväll kom jag inte heller in på iFokus.
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Ja märkligt att visa kom inte in andra blev raderade men jag har iallafall hört av mig och sagt till om att jag tycker de va lätt beklagligt att de sker..
Jag kom inte in på fokus igårkväll under en stund, det var lögn i hels…. a att kunna logga in. Efter en 1/2 timme ung. funkade det som vanligt igen.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Mitt är kvar! Har dock inte varit närvarande på flera dagar. Jobbar nu och har inte haft ork att vara på nätet mer än att kolla mailen. Och så är det sommar, barnen har lov och går och lägger sig tidigare. Det jag märkt är ändå att det verkar vara mycket virus i farten, det kommer virusmail nästan var gång jag kollar mailen 
Tråkigt för er som drabbats, hoppas det finns sparat på nån server så ni får tillbaks dagböcker och så.

Vinkar åt hias! bor i landfjärden! åt Nynäs

#10 systrami vinkar åter kanske en dag våra vägar mötass Krax

Vet våra vägar möts nån dag *ler stort*
Bah, det är väl mot förmodan ingen som sparat min presentation månne?? :(
Låter INTE som om man kommer få tillbaka den på admin här iaf - men de "jobbar på det" - som med dagböckerna kanske?
Bah, man hade ju lagt ner en del jobb på den där presen (för en gångs skull) - vill haren tebax.
Mvh, T

#13 Tyvärr.. har en ovana av att bara spara min egen. Taskigt jag vet.. får öva på det och spara allas. :P Undrar om jag får mitt stalker märke då.