Dagens Glädjeämnen 4/7
God Morgon alla go'a vänner!
Sitter med Morgonkaffet, och skall strax åka till jobbet, strålande sol och ännu så länge svalt ute.
Hjälpte grannen med det sista höet igår kväll, så nu är det i lada, härligt!
mycket fler glädjeämnen för min del idag kan jag inte komma på såhär tidigt så…
May Your day be Blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Go moron allihop!
Här skiner solen efter vad syns en regnskur, så friskt och skönt och varmt redan nu. Härlig dag på kommande.
Njut var ni än befinner er, det är juh fredag! 
Trevlig helg. 
God Morgon alla. Njutit morgonkaffet ute i solen…. sååå skönt.
Ska strax packa det sista, om ett par timmar bär det av på hoj upp till Blekinges vackra skärgård genom fagra Skåne på slingriga småvägar. Ett underbart sätt att åka på en sommardag som denna.
Passar på att önska er alla en underbar helg med vackert väder och sköna stunder. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Sitter i telefonkö till vårdcentralen jag. Tror jag har fått njursten…. Håll tummarna för att det inte är det, men att jag får läkartid bums då jag ska hämta spindelfot på stationen vid 12 och sen åka till Mist.
*Håller tummar o tår för dig blodtopp* Krama

Håller tummarna för dig blodtopp!!!!!!!!!!! Ha en bra träff med de andra völvorna!
MVH Isnornin

Jippi! 
Ingen njursten! Ingen UVI! 'Bara' muskelinflammation som mina värktabletter kommer hjälpa mot, både smärtmässigt och inflammationsdämpande *puh*
Och så betalade jag ingenting för besöket heller då jag har frikort *S*
Men nu måste jag packa och äta frukost! Spindelfot kommer om 45 minuter!
Ute mest hela dagarna.. glädje det, fader sol lyser.. det växer i krukorna o rabatterna .. livet är härligt! … tassar in ibland o vänder.. ut igen ;)
Önskar er en härlig dag :) /#6 p.s vad skönt blodtopp!/
//W

Glädjen idag är att jag just för ett par minuter sedan fått en av våra lokala butiker att vilja prova att sälja mina bad/cermnisalter samt andra magiska ting jag skapar/Krax Hias
Åh vad gott att höra Blodtopp, ha en härlig dag!!!=)
Här ska vi ut i solen min lille bus och jag*ler*
Kram

systrarna möts idag, och jag känner mig litet utanför då jag inte kan närvara.
Men jag har fått gåvor, igår var Mor god mot mig och även fast det kom genom en annan människa som smekningar i håret, Sols nedgång och annat som när min själ, visste jag inom mig att det var Hennes gåva till Mig. Tacksam, så oerhört tacksam är jag, så tårarna nästan ville tränga fram.
När jag vaknade idag hade jag fått ett så underbart meddelande av min pojkvän. Bara visste att dagen skulle bli underbar efter de.
Hörde av mig till min granne och undra om hon ville ut på utflykt i helgen :) Det ville hon, så imorgon ska vi åka till Kivik och ev vandra ner mot stenshuvud med picknick o gott humör i bagaget :) Ska bli riktigt5 härligt och kul (Hejja skånetrafikens sommarkort! :D)

Dagens glädjeämne här är:
att finna styrka och glädje i tygnd. Men även att dagen snart är slut för dom små så jag får lite vila.
Glädjämne " Även de mörkaste skuggor har ljus" Tack Wargmåne
Vandra i Ljus å Skönhet
Sthlmsbussarna ville ju inte idag så jag fick mig en morgonpromenad. Den va faktiskt väldigt mysig. bara fågelkvitter, solsken och långsamt lunkande:)
O sen kunde jag unna mig taxiresa hem efter jobbet. (latmask)
Fint väder e d oxå.. o d e fortfarande rent hemma efter storstädningen. Sånt e alltid skönt.. det känns som det varit små tomtar o städat överallt även fast d e jag själv!
O så fick jag sluta tidigare så jag hann till banken. Bara en massa bra idag tror jag visst.

Jag hade glömt att jag hade sänt efter några böcker. Idag kom de fram och jag har precis varit och hämtat dem hos postombudet. När jag öppnade paketet såg jag till min förfäran att det var fel böcker … nej, det var rätt böcker … men de är för många … ??? jag tittar på fakturaspecifikationen, och där står bara de böcker jag beställt. Av någon anledning har jag fått två fina extra-böcker på köpet utan att de talat om det för mig. Intressanta är de nog för mig också, som är litet kunskaps-hungrig av mig. Så … tack! vem det nu än är som gett mig en sådan överraskning :)
#17 grattis, så var det nog tänkt. Har avslutat målningen för ikväll. Ska bara ha in min Helios sen blir det sängen.
Vandra i Ljus å Skönhet
Glädjeämnet.. att sitta ute vid fontänen med ljus och rökelse och trumma in natten. Det är så Rofyllt att lyssna på vindens sus i träden och bara njuta.
Godnatt nu alla..