Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1443 ggr
Eleri-Twinkle
0

Min konst/hemsida=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop

Jag ville bara berätta att min hemsida där jag säljer målningar är klar. Det är och blir en hel del gudinnor, kraftkvinnor och urmödrar*ler* Sidan uppdateras då och då med nya målningar:-)

www.eleri-art.com

Välkomna

Eleri

isnornin
0

Jättefin!!

MVH Isnornin

Eleri-Twinkle
0

Tack Isnornin:-D

Vekka
0

Dom är superfina! :) jag tycker speciellt om Winter Godess, där är något speciellt med den.

Kramar

Eleri-Twinkle
0

Tack Vekka, alla målningarna betyder ngt speciellt för mig, just den fick så fina färger=)

Krama!!

Vekka
0

Oskyldigoj, glömde fråga om du signerar dom? o om du har bestämt hur många ex av varje du tänker sälja, ev. numrerar dom?

kramar

Eleri-Twinkle
0

Jag signerar alla:-) o antalet ex beror på hur stor efterfrågan det blir=) numrering har jag faktiskt inte klurat över*klurar nu*:-D

Astraea
0

Alla är fina men min favorit är Phoenix.

Eleri-Twinkle
0

Det är detta som gör mig så glad, att alla hittar sin favorit*varm*

Vekka
0

Skrattandeja vem vet! du kanske blir känd, får jag hoppas dig!Skrattande
Då hade det ju varit en fördel om dom var numrerade o att varje bild bara var tryckt i ett x antal. Då kan det ju bli samlarvärde så småningom. ;)

Eleri-Twinkle
0

Vekka du är för go, nu får du mig att drömma*försvinner i bland framgångs-molnen* fniss, kram på dig!

Vekka
0

ooohh….jag smög in med ljuddämpare på kvasten på din sida, kollade ditt fotoalbum. Där har du en snygg svart/mörk bild. Älska, Älska! Den har du inte till salu?Skrattande

Eleri-Twinkle
0

Saken är den, att just den målningen är skapad i ett vääldigt litet format. Enda sättet är att göra om den vilket jag i försig har funderat över*ler* Då är det självklart till salu*ler*

Vekka
0

ok. Jag hör av mig lite längre fram, ska bara få lite koll på dom där jä….s pengarna. Hör av mig igen.

kramar

Eleri-Twinkle
0

Gör gärna det:-D Kram!

[trumman]
0

Eleri: haru sån där rittavla som du jobbar med?

Isf kan du ge lite tips på bra, prisvärda sådana..?

Mvh, T

Eleri-Twinkle
0

Jajamen Trumman, det har jag=) Min heter Wacom Bamboo Fun Medium A5 och kostar 2000:- =)

Anco
0

Har sagt det förut och jag säger det igen….
Du är så himlans duktig!!!!

En ren glädje att titta på dina tavlor :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Mist
0

Eleri
Ja du vet ju mina favvosar ;)
Och nu såg jag en ny som var underbar :) Du är så duktig , och
jag blir sugen på fler tavlor från dig :)

Massa krams till dig hjärtat !