Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 661 ggr
Jodrena
0

En speciell dag

Trädtopparna försöker slicka i sig de första solstrimmorna, fåglarna har lekt en god stund och nu är det dags för mig att önska er en god morgon. Och inte bara en god morgon utan en god dag, ett gott dygn!

Det är mycket som rör sig i luften idag, det gamla möter det nya. Jag hoppas att ni alla ska få nya och gamla lärdomar till er denna första julidag. Det blir nog en speciell dag för många av oss. Låt hjärtat växa tillsammans med sinnet och njut av livet, se det lilla, var i nuet!

God morgon mina vänner!

BiGavia
0

Godmorgon Jodrena, en givande text. Suger i mej. Tack.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

En i sanning givande text. Det har varit ett turbulent dygn, med sorg och dåligt väder. Idag skiner solen och dotra fyller år.

Kan inte vara mer "omväxlande" än så.

En god morgon önslar jag även dig :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lorelai
0

Ja.. jag håller med dig. Den här började dessutom med sol.. alla dagar som börjar med sol är speciella. :D

Coturnix
0

Aha! En gryningstext:)

Jodrena
0

Ja visserligen en gryningstext :) men åtminstone jag tycker mig känna någonting i atmosfären, mötet av det gamla och det nya. Och det känns som att det inte bara är här hos mig, jag tror att den finns här hos oss alla, starkare än vanligt just idag. Eller vad säger ni?

Mist
0

Ja min dag är med speciell :) Jag har idag ( morse runt 05.00) vart nere vid stranden för att planera en helg med mina tjejer :)
Hittade en bra plats att meditere och ha det mysigt på som sagt.

Så nu är platsen vald för oss ialf :)

Jag önskar er en magisk dag .)
* kramar å tankar *