Lite nya dofter inom kort
Välmött igen kära systrar och bröder här inne,badsaltet har jag upptäckt har varit i en posetiv riktning vilket oxå ger mig glädje och ny insperation …Kommer nu att tillverka lite speciella bad/fotsalter mer för ritualler och cermonier ,just nu finns ju de redan ett :TheMoonspells men kommer nu även att tillverka ett för insperation samt ett som kommer som heter Hexbreaking och ying o yang i övrigt så finns Ros,Lavendel,Apelsin samt Grönte så bara att höra av sig om man finner nått av intresse . Kommer säkert att tillverka dessa under helgens gång /BlessedBe Hias

Jag måste bara säga att ditt salt är så häftigt! vilka färger och dofter! Har aldrig sätt sallt av denna kvalité! Grönt te saltet var underbart:) Har bara hunnit prova det, tänkte bada fötterna i kväll, får se vad det blir för sort!! Jag är intresserad! :)) Men stressa inte för min skull, det är ingen panik!:))
Kram:))
MVH Isnornin

#1Systrami vill du att jag sänder dig av alla de nya jag tillverkar sedan? de är ju mer till reningsbad vi cermonier och självklart så kommer dem till dig atuomatiskt när de är klara ..Nej de är liten konst bakom mitt bad/fotsalt som jag tillverkar och just det är de lilla magiska inget man bara kan gå ut i en butik och införskaffar sig och som jag sa tidigare bara att säga till när de andra tar slut du har ett löpande band oss imellan …Bless you me varmaste Häxkramar Hias

puss &kram på dig:)) BB
MVH Isnornin

"Putt"

Jag är så nöjd med dina magiskasalter!!
MVH Isnornin

Tack Systrami Isnornin och nya är på väg de vet du Kram och Krax

Tack kära Hias! Du är för rar du!!
MVH Isnornin