Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 839 ggr
Iram
0

Tar semester!!

Nej, detta är inget "buhu, alla är dumma så jag lämnar forumet", men just nu orkar jag inte med ett till uppflammande häxbråk. Det verkar dock som att det är på G, eftersom ni vill behålla de negativa trådarna olåsta så att tjafset kan fortsätta. Nåväl, som ni vill. Bråka på, men jag tänker varken läsa eller cencurera.

Har bestämt mig för att under Juli månad endast gå in någon gång per dag och läsa under det som rör Häxträffen. Läser naturligtvis även PM så kontakta mig där om ni vill ha hjälp med något. Men håll mig utanför bråk som jag tycker är på sandlådenivå, tack! Har idag blivit kallad både jävla fjant och argbigga via PM, och det är saker jag varken uppskattar att höra eller vara, helst som jag bara försöker hålla lite ordning här på forumet.

Anledningen till att jag tar timeout vad gäller de vanliga diskussionerna är att jag inte vill förlora min förväntan inför häxträffen. Jag vill inte gå genom de närmaste veckorna med ont i magen, ilska och ånger över att jag drog ihop spektaklet. Vill inte göra mig osams med eller tappa respekten för människor som ska dit. Tro mig, jag är tillräckligt nervös inför allt som ska klaffa som det är!! Jag planerar och våndas varenda dag, är rädd att glömma något, strula till det och göra folk besvikna. Jag orkar INTE med ett forumbråk uppepå allt!

Så ni väljer själva. Fokusera på att bråka och skapa negativa trådar om ni vill. För den som vill hoppa av träffen är det bara att skicka PM till mig, så får ni tillbaka avgiften. Det är inga problem.

Själv tänker jag fokusera på min familj och min trädgård och på att må bra under semestern.

/Iram

Inlägget är låst för nya kommentarer