Vars
tog det där braiga forumet vägen som hade högt till tak och folk accepterade andras åsikter utan att känna sig påhoppade.
Vars tog den goda acceptansen vägen, vad hände med att alla har rätt till sin tro?
Bara en undran
SEV 

förmodligen till just såna här trådar.
Ja,vad hände broder?
Beklämd, över att respekt tryter då åsikter går isär.
Ett högt i tak är ju vad flertalet verkar önska?
Kan det vara så att det finns människor ibland oss som inte är dom de utger sej för att vara? Elaka människor som pm:ar hutlöst och skriver dumheter i trådar?
Har sett ett par mycket konstiga, riktigt elaka svar på inlägg sista tiden.. faktiskt börjar jag undra om dom människorna är på riktigt?
Iram, att begära person uppgifter av medlemmar, namn o tele.. ?givetvis bara för eran kännedom, är inte det ett sätt att gardera sej för falska människor?
Kanske är det för mycket begärt och jättekrångligt, men det känns obehagligt när man inte riktigt vet, en del har ju låst sida samt ingen bild så ibland känns det tvivelaktigt.
Väl mött//W

Jag har ingen som helst rätt att kräva några personuppgifter av våra medlemmar. Vad tror ni att detta är, ett slutet coven? Vill ni ha ett sådant, öppna ett! Detta är HäxoriFokus, ett öppet forum. Jag bestämmer inte ett dyft om personuppgifter o dyl, jag är bara en Sajtvärd i en sandlåda.
Och SEV, att starta nya sådana här trådar är just vad som föder negativ energi. Du hade inte ett dugg med detta att göra från början, det var BranDuirs problem och han tycks klara sig bra själv, men du kastade dig förstås in i det och började gorma onyanserat. Lägg av nu, det börjar bli jobbigt. Nu har vi haft det lugnt och trevligt här ett tag, vilket känns bra inför den kommande träffen och allt. Förstör inte detta! Vill du skälla på mig, skicka PM!
Som jag skrivit tidigare; Har ni problem med mobbing, elaka PM eller vad det nu är- Kontakta mig, Isnornin eller Lailababa!