Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1220 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 28/6

God Morgon alla go'a vänner!

Glädjen här är att jag är ledig ett par dagar nu…och kan få koppla av med pojkarna, det har det ju inte blivit så mycket tid till hittills.

Vädret…är ….jaaaa…..väder…men inget att hurra för!

May Your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sebastian
0

God morgon. Glädjen idag är att… tja det e en bra dag.

Eleri-Twinkle
0

Idag hälsade solens strålar på och fann mitt ansikte på kudden*ler* Ser fram emot en dag på stan med familjen och en romantisk middag med maken min ikväll*mys*

Kram på er

Blodeuwedd
0

Godmorgon.
Dagens glädje är att jag fått sovmorgon och att jag är ledig. :) Nu väntar den stora städardagen och då passar det sej ju bra att vädret är just bara väder. :) Hoppas eran dag blir givande.
BW Kram till de som vill ha och de som behöver.

BiGavia
0

Dagen som i dag är är första dagen av resten av mitt liv, ser fram mot den med bävan, nyfikenhet och öppenhet…..

Solen skiner från en klar himmel och insekterna sjunger i alla stämmor, det frodas och växer.

Blir en förhoppningens dag. 

BlessedBe och kramar till alla!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

Dagen idag är en dag som alla andra…. lite sol, lite moln. Gladan som flugit över och hälsat mig god morgon :)

#4 Så härligt att höra dig med lite starkare stämma idag, det är en glädje i sig :)

En underbar dag önskar jag er alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Hias
0

Dagen här är grå me svarta moln som hänger tungt i luften. Men min son Odini kommer hem efter att varit hos sin flickvän en vecka en saknad son .Iövrigt så upp tidigt ingen sovmorgon med en 2åring inhyrd i hemmet .Så vi får se va dagen leder mig o min familj./BB Hias

Sebastian
0

Ja som siat var skulle detta bli en dag i glädjens tecken, och vilken glädje sen. Sambons bror med respektive ska på bröllop, vilket innebär att jag o sambon får överta deras festivalpass!!! Det fina med alltihop är att banden som spelar just ikväll är de band som jag lyssnat på under min uppväxt. några exempel: Roky Erikson Psykadelisk rock alá 60tal, WASP de behövs kanske inte sägas så mkt om dem… Kultiration Ett helt underbart band från Göteborg. Det är bara några av alla band jag ska se. Åh vilken Lycka.

Mvh Sebastian

Waara
0

God dagens alla!

Lugn i behåll, en av glädjerna i dagen. Fick ett piggt samtal av en kär syster sen en kär broder, det fick mej att le.
Ska försöka hålla den sköna glada känslan i kroppen minst hela dagen.

Sen har grannen skaffat höns! jättemysigt att höra dom i morse när jag öppnade dörren, fick lite känsla av att bo på landet, där jag helst vill bo.. haha..

Nyper en kram av systrami BW bara för hon är så go :) som delar ut kramar..

Må så gott allesammans! kram//W       #7) Vad kul!!!

Outrageous
0

Dagens glädjeämne är att min diet tycks börja ta igen och jag har minskat i vikt. :)

gryning
0

Jag är vrålnöjd med mig själv idag, för att jag äntligen fattat hur man skapar hemsidor där menyn ligger som ett separat dokument (gör det smidigare att uppdatera sidan). =)

Har hållit på pula med hemsidan hela veckan, och inatt satte jag mig och gjorde om hela skiten (nåja, nästan hela). :P

http://grimoire.alvljus.se

blodtopp
0

#9 Haha! Du också!?! Precis så är det för mig också, det börjar äntligen gå nedåt igen *S*Fast jag har inte så många kilon jag vill bli av med, så det är väl därför det gått så trögt….

Glad för att jag äntligen fått tummen ur och börja träna lite. Mitt höga blodtryck i onsdags fick mig att skärpa till mig på allvar.

Glad för att jag ska få träffa flera underbara människor härifrån inom en snar framtid!

Glad för att Bigavia verkar ha fått tillbaka livslusten =) *kram till dig*

Glad för att jag mår bra!

Glad för att jag faktiskt kan låta bli att bry mig om vad folk tycker om mig och mitt (gäller inget/ingen här inne, men väl på nätet).

Glad för att, ja bara glad helt enkelt! =)

Ha en underbar dag alla!

Och så ett STORT grattis till Svartmask som fyller år idag *hipp hipp hurra*

_RS_
0

2,5 timmar till familjen samlas en kort stund. Kaosstjärnan pryder nu min hals och jag vet vad som väntar när jag återvänder norrut.

Glädjeämnen i alla tre.

Outrageous
0

#11 Haha, jo men det är samma här. Bara ett par kilo kvar, men det går segt! Verkar som att jag funnit en lösning på det nu iaf, så att kan kan bli färdig. :D Förbränningsökande tillskott gjorde susen, tillsammans med mindre mat på kvällen.

Grattis Svartmask!

svartmask
0

TIhi^^ tack på er sötnosar!!! *häxkraam*

BiGavia
0

Kysstill svartmask som ett år till fyller, men själen förbli ung.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Jodrena
0

#9, #11 haha! :D samma här!

Grattis svartmask! :)

Hias
0

Grattis till din dag Svartmask och må den gå i ett givande tecken/Hias

Anco
0

Grattis svartmask… hoppas dagen blir som du önskar :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Denna kommentar har tagits bort.
Outrageous
0

#16 Haha, kanske ligger i tiden eller nåt då.

Iram
0

Grattis Svartmask!!

Glädjeämnet just nu är att efter en heldag på jobbet få komma hem och dricka en kall cider medan den smördegsinbakade vitlökskasslern blir färdig i ugnen. Ska bara ordna en fräsch grönsallad också så är det bara att njuta sedan!

:-P

Lorelai
0

Dagens glädje är att jag åter har min son med mig! :D För första gången på mycket länge fick jag möjlighet att krama honom.
Det tog honom inte lång stund att hitta tillbaka till våra vanliga rutiner.

Var väl mött

Coturnix
0

Jag har klippt gräsmattorna. Bra gjort av mig.:)

Juvela
0

#23 Hihihi duktigt gjort ^^

Juvela
0

knäckte nyss en öl och hällde upp ostbågar. Inte så nyttigt kanske, men Yuuuuum så gott! Tänt några ljus och sitter här och de mys ^^

Ett Riktigt gläjdeämne! :D skál! :P

Eiyra
0

grattis svartmask!

SEViking
0

Säger bara en sak om glädjeämne. Midnattssolen

SEV Oskyldig