** Völva 2 =)
Hejsan tjejer !
Jag håller just nu på att göra en hemsida för "oss" som vill lära oss mer om Völva Ting !
Skulle gärna vilja ha lite ideèr av er alla , om vilken färg ( utan svart )
ni skulle trivas med , och om ni vill att jag skriver alla uppgifter där inne
och att vi kan "prata" med varandra ( via kommentar inlägg )
Vad tror ni om en sådan sida ?
Vore tacksam för svar från er alla som är med i Völva Tingen !
// Mist

Kul! Grönt gillar jag mossgrönt…typ;)
MVH Isnornin

Haha! Tänkte också grönt direkt. Och med den vettig färg på texten, så man slipper känna att bokstäverna hoppar på skärmen… ;o)
Ok , ska se vad jag kan hitta på ;)
Hmm , den kanske inte blir grön…MEN hoppas det är ok ändå ;)

det tror jag nog;))
MVH Isnornin
Lustigt, fråga efter vad alla tycker - alla tycker grön - så säga: det blir nog inte grönt.
Varför frågar man då till å börja med alls!? :D

En färg kan ju faktiskt inspirera till annat =)
Hehe , jag fick inte till någon bra grön färg , bara sådana där fula skarpa gröna färger och jag tyckte inte det passade …
Men lite grönt finns dock med ;)

hehe, jag tänkte också grönt för skogen hihi. vi är likasinnade vi hihi.
Man kan ju t.ex.ha en border med löv eller nåt liknande? Kan försöka pilla fram nåt om du vill? :) Bra att du satte igång med idén nu, som jag sa, slipper du ju svara på tusen likvärdiga frågor hehe.
Sen kanske man ändå blir tillåten att maila dig för privata frågor somman kanske inte vill dela med hela gruppen, om sådant skulle dyka upp hos någon?
(men hoppas folk inte blir jätteaktiva där så det tar timmar att läsa igenom allt… vill ju hinna va ute i solen efter jobbet också =P )

Vart du trött på alla frågor Mist?;)
MVH Isnornin

#10 nää, det var så att jag satt och tyckte synd om Mist som med största sannolikhet skulle få många liknande frågor och behöva svara oss alla var för sig, så jag kom på idén att ha ett eget forum någonstans där hon kan svara på frågor och behöver bara skriva en sak en gång ;) Så har det vidareutvecklats (märker jag här menar jag)

Håller med #11. Bra att ha ngnstans man kan ventilera och fråga om saker som kommer i kursens gång. Sen kan det vara intressant och lärorikt att höra hur andra har gjort eller upplevt vid en viss uppgift. Om man vill dela med sig villsäga.
Sen hur sidan rent estetiskt ser ut bryr jag mig inte så mkt om sålänge som text är läsbar och man kan titta avslappnat på sidan.
Jag är ju här för att lära / hjälpa er :)
Och jag är så glad över att ni vill att jag ska hjälpa er , så era frågor / mail hade inte gjort mig något .
Men jag tänkte faktiskt att era saker som ni vill dela med er av
kan lära en annan , och vi tillsammans kan skriva diskutera osv .
OCH ni får fråga mig vad ni vill :)
Här är adressen till eran sida .
Uppdaterat på sidan !

Hejsan kurskamrater!
Jag är litet nyfiken på vilka som egentligen är med på kursen, har försökt räkna ut det på hemsidan men verkar som att alla inte finns med i diskussionen. E bara lite nyfiken inför sommaren och kanske att utbyta litet fler erfarenheter? :) Hur går det för er allihop? Hinner vi komma ikapp varandra den här veckan tro? Hihi, känns ju nästan som en bakläxa den här veckan ;)

Jag är med:)
MVH Isnornin

Jag är med! Men sedan skriver jag ju på sidan också ibland.. så ni vet nog att jag är det.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Att jag är med vet ni nog =)

#19 jo då;)
MVH Isnornin

*S* Jag tänkte väl det också 
Jag är med! Hinner bara inte sitta vid datorn så mycket just nu. Och snart är det sommar och ännu mindre datatid. Men visst är jag med!!

Det blir bara error när jag försöker skriva på sidan!:(
MVH Isnornin
#23 På hemsidan menar du ?

Gör en passande mossgrön fyrkantig gifbild 100x100 å lägg ten som bakgrundsbild "tiled". då blir hela sidan den färgen, eller läs hexkod på färgen och skriv bgcolor="#418311"
SEV 

#24 ja, jag hade skrivit en uppsats;)… grr
MVH Isnornin
#25 SEV
Nu förstod inte jag… * ler *
# 26 isnornin , vad för uppsats ?

#27 nej då jag överdrev lite, jag hade skrivit en lååång kommentar på sidan, men det blev bara error när jag försökte publisera den!
MVH Isnornin
#28 OK , men kan du göra det nu då ?
Jag har uppdaterat där inne med så , kolla du in igen :)
jag kan skriva ialf .)
Kramar till er !

ska testa:)
MVH Isnornin

Det gick inte! Det är säkert denn här datorn! Får prova den andra sen!
Men du vet att jag vill gå kurs 2!
MVH Isnornin
#31 Jajjemen , jag vet att du vill gå :)
hehe ja datorer e knas ibland :)
Kramar om !