Vad jobbar ni med?
Har alltid undrat vad ni jobbar med allihopa?
(nyfiken i en strut hihi)
själv jobbar jag på kundtjänst och bokar resor för stenaline, samt att jag extrajobbar på electrolux home…

Jag jobbar som administratör på en högskola och driver eget företag på "fritiden".
I höst byter jag ut jobbet mot studier och läser in en examen i datavetenskap för att kunna byta yrke. =) Helst ville jag kunna försörja mig via mitt eget företag men det är inte ekonomiskt möjligt, tyvärr.

Läste i en tråd på ett annat forum där det var nån som skrev "fabriksarbetare om dagen, helig om natten" Stämmer in ganska bra. Jag lagar tåg för mitt levebröd, på en verkstad.
Sebastian

Jag är inget annat än Häxa 24timmar om dygnet så de är mitt jobb oxå och just nu så kommer jag etablera det till hösten helt och hållet ..

Jag arbetar med prydnadsfågeluppfödning. Jag får ägg, majs, frukt och havregryn i belöning. :)

Tillhör +jobbarna så mitt arbete rinner snart ut vilket är för jäkligt! Inte för att jag blir arbetslös utan för att jag anser mig tillföra mycket till pensionärerna på äldreboendet som jag jobbar på.
Mina huvuduppgifter är att sköta tvättstugorna samt även växterna "vattning" m.m. Tiden då tvättmaskinerna går kan jag göra precis vad jag själv vill med dom gamla. Gå ut med dom. Läsa för dom. Bara sitta o hålla handen. Lyssna. Ja ni förstår, kort sagt detta viktiga som många gånger personalen ej har tid med.
Men tyvär besparingarna dras åt, ekonomi finns ej att kunna anställa. Det är verkligheten i dag för våra gamla, dom små guldkanterna dom har kvar här i livet satsas det ej pengar på.
Marsvin 4-ever
.

Just nu jobbar jag som vårdbiträde på ett demensboende men jag kommer att jobba som förskolelärare sen när jag pluggat klart :)

Jag arbetar som synpedagog!
"Kulturarbetare" Jag jobbar inte alls, pga sjukdom(fibromyalgi), men den tid jag orkar tillbringar jag med att måla i olja, teckna, arbeta i lera, väva och lite annat smått o gott i konsthantverksväg.