Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 904 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 26/6

God förmiddag alla go'a vänner!

Dagen börjar med att jag vaknar utsövd, för en gångs skull….sedan ett telefonsamtal från OnOff….min dammsugare (inköpt 23/12 07) som gick sönder i januari och lämnades för garantirep, är ÄNTLIGEN klar! 

så den ska jag åka och hämta nu, och passa på att gå en sväng i vackra Växjö samtidigt…

I morgon är sista arbetsdagen före en hel veckas ledighet, så det kan jag ju oxå glädjas åt!

May your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Coturnix
0

Sju nykläckta kungsfasaner. Utvilade och glada barn. Uppehåll av regnande. Och påfågel Rama som jag släppte fri igår håller sig hemma.;)

isnornin
0

En skön promenad på morgonen i solsken och månstrålar! Vackert:)

MVH Isnornin

gryning
0

Mitt glädjeämne idag är galdern som trumman gav mig. Gåvan och tanken med den gör mig rörd och djupt tacksam över detta verktyg, känner att det kommer att hjälpa mig på min vandring och mitt läkande.

Tack! *räcker över ett knippe virtuella blommor*

Sebastian
0

Dagens Gädjämne. Eller snarare nattens. när jag kom hem igår så låg det på min kudde ett brev och en vacker röd rös. Hon är allt bra go sambon min.

Sebastian

_RS_
0

Ett brev jag fick igår, skänker mig än mer glädje idag.

Wargmane
0

Godmiddag alle underbara människor!
I dag är det stor glädje i Trollhättan…Nu samlas alle gohäxera för en härlig helg, med början i Thn och sedan far vi ut till Kustbandet…för att trolla fiint !!*s*

Det kommer att vara en helg i magins tecken…kan jag lova !!

Denna häxan har badat fiiiint i sitt nya badkar å är lycklig över det!!!!

Önskar er alla en underbar helg!

Kramixar // Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

SEViking
0

God middag gott folk

Dagens glädjeämne fortsätter i samma spår som resten av denna vecka, släkten, sökandet av rötter. Och så förstås den fina bearbetade käpp jag fick i gåva av byns älste i Skaulo. Nu vet jag åxå varför jag alltid velat ta mig till Kautakeino. Vem vet, kanske skriver jag en bok en dag. ha ha ha

Kalle A hälsade förstås till de mina som åxå gästar denna sida.

Nu, vidare mot okända mål och släktband i norra norrbottens obygd.

Ha en underbar dag.

SEV Cool

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välmött alla systrar samt bröder nu så har jag fått ordning på mitt skåp i köket som jag fyndade i går endast 50riksdaler sedan så har jag fixat me mina plantor osv Glädjen att få fixa till allt här hemma är helt underbart så låt dagen va med eder ..BB Hias

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och så här på insidan

Vekka
0

#8 Glädje är det att finna något vackert! något man ser  o bara vet att det…det! har jag en perfekt yta för. #S# (jag älskar gamla möbler#S#) Ditt skåp är jättefint Hias. Grattis till ett fyndpris.

Övrigt vet jag inte om jag har några glädjeämne idag, men jag söker vidare#S# jaja, man kanske ska vara glad för livet iallafall - Jag lever!

Önskar er alla mkt glädje. Kram

Sovgott
0

Lönen kommer imorgon. Och sängen är nybäddad.

Juvela
0

JAG KOM IN!! :D:D:D:D
Fick brev från skolan idag och jag kom in. Skrek ut i lycka när jag öppna brevet.  

Låg ett brev från min pojkvän med ett foto på honom med bland posten :D
Pluggarna jag beställt från barbarella hade dykt upp, och har ett paket med kurslitteratur från bokus att hämta på posten.

Ibland tycker jag om postgubben ^^

Hias
0

Grattis Juvela och må din skolgång va dig lyckad och given/BB Hias

Juvela
0

Tack kära Hias :) Är så glad att jag kommit in. Och sen när jag gått klart ser jag fram emot att flytta uppåt, mot ditt håll faktiskt, och söka jobb i dom trakterna :P (min pojkvän bor i Nynäshamn).

isnornin
0

Grattis Juvela!!

MVH Isnornin

Hias
0

Oj Juvela då har vi pendel av stånd de går ju förbi Handen på väg till nynäs och då kan vi säkert mötas över en fika och eventuellt lite cermonier tillsammans va gott Kram och Grattis än gång till och välkommen hit då du kommer/Hias

Juvela
0

Ja det hade varit jättetrevligt =) Längtar verkligen efter att flytta uppåt, och särskilt efter att ha sett alla härliga naturbilder i ditt fotoalbum. Vi ska vandra runt lite så jag får se Nynäs ordentligt när jag åker upp för att hälsa på om några veckor. BB/ Juvela

Tack Isnornin =)

fairytindra
0

mitt glädjeämne för dagen är att vi har köpt oss en digitalkamera och att jag nu äntligen kan ta fina naturbilder samt bilder på barnen. Dessutom är jag ledig i morgon så då blir det skogstur tillsammans med kamera kram tindra

Anco
0

Dagens glädje var den månatliga fikaträffen med mina medsystrar från Smärtrehab. Alltid en glädje att träffas och snacka bort några timmar. +kvällens hojtur upp till Tydingesjöns camping för en kvällsfika med alla andra hojtokiga, ett rent nöje.

På det hela en helt förträfflig dag.

En bra kväll önskas till er alla . BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Coturnix
0

#18 Att äga en kamera är lika effektivt som att ha en hund som vän…tänkte jag, för mig blev kameran en anledning att gå ut i skogen i ur och skur som aldrig förr. Innan var det endast bär och svamp och fiske…:)

Waara
0

Jag andas :) Lycklig!
Gjorde en upptäckt idag,lärt mej att sakta ner tempot utan att förlora tid..nöjd.

God kväll!//W               Grattis Juvela:) Fint skåp Hias :)

Juvela
0

Tack Waara :)

Anco
0

#21 grattis Waara, det var på tiden att du upptäckte det. Må tiden gå varsamt och med lätta steg på din väg :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
0

Grattis både Hias till ett ursnyggt skåp och Juvela till en intressant öppning i livet.

Idag är det så svart så imorgon MÅSTE det vara ljusare…

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hias
0

tack systra BiGavia och lovar att ha dig med i kvällens meditation och försöka få dig i ljusare tankar fast de är tungt just nu men ett råd Jordmeditera och lämmna de mörka i jordens kraft BB Hias

Juvela
0

Tack BiGavia :) Hoppas att din dag idag ter sig ljusare än gårdagen. :) BB Juvela