Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 4330 ggr
Lorelai
0

*poff* *poff*

*poff*

Lorelai
0

Blev nog så illa nödd till en ny ja.. kunde inte fått markerat i den lilla rutan längre. ;)

Magikern huserar där i sitt hörn.. det poffar och puffar bäst  som det gör.

_RS_
0

*poff-poff* Undrars var han var …. Så var han där…

Waara
0

*poff* *puff* 

Lorelai
0

*puss*

Wargmane
0

*puff* för *pussar*

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[trumman]
0

Neeej… inte en till väl!? :D

Brokenfether
0

#6 Jojomensan…*S

*puff* för pussar OCH kramar..*puff**dubbel puff*

Wargmane
0

# 6 Pussar ???Flört

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Brokenfether
0

#8 Hahaha

Outrageous
0

Rutan? Jag hänger inte med. Poff på er.

Brokenfether
0

#10 Hon menar kanske den ljusblåa stapeln här i högerkanten som blir mindre och mindre ju fler inlägg som är i tråden..*L

Outrageous
0

Hehe, dags att begrava den gamla helt då kanske. Så att det inte blir två aktiva pofftrådar.

Brokenfether
0

#12 Jupp…*poff* för den gamla poff-tråden *puff* för den nya..

Lorelai
0

Det fönster man markerar för att skriva i, det kunde jag inte i den andra tråden. Har inte kunnat *poffa* där i på flera dagar. Så Jag hakade jag på direkt. Oh ja.. meningen är inte alls att vi skall ha två likadana trådar nej. ;) Den andra kan ju låsas utav Iram.

*poff-poff* du dundrande moln

Wargmane
0

*poff*jag är trött …hinner inte  *puff' jag är lycklig!

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Brokenfether
0

*poff* för elaka människor som bara utnyttjar..*puff* för att låta det rinna av och se frammåt! *poff* o *puff*

Juvela
0

*poff* för frestelsen… *poff* för obekvämma situationer med obekvämma människor…

*puff* för en härlig hemma kväll med film o chips (om jag kommer iväg till affären…)

Lorelai
0

*poffar* den där jävla taggen Den fick nyligen anledning att sticka sin fula näsa en liten bit.

Outrageous
0

poff dags att sova *gäsp*

Anco
0

*puff* för molnen som håller på att segla upp…. hoppas på regn nu!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Wargmane
0

*puff* för en god natts sömn till alle hexerna!!

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Anco
0

*puff* för en dag i verkandets tecken, med lite granna för händerna att jobba med.
*puff* för att livet är underbart.
*poff* för att inget regn vill komma min väg ännu!

Lorelai
0

*poff*

Hadina
0

*poff* för allt jag sagt och gjort idag..*poff

Juvela
0

*POFF* för blixtrande bulltande huvudvärk…. hehe som verka släppa lite bara jag skrev orden :D

spindelfot
0

POFF för att det regnar precis nu när jag ska cykla till jobbet om ca tio minuter! Och bussen går inte dit heller :(:(:(:( regna får det gärna men kanske ett tio minuters uppehåll när jag ska ut ;)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

spindelfot
0

…och visst slutade det regna i tio minuter medans jag cyklade till jobbet! *vän med elementen* ;)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Jodrena
0

#27 :D

blodtopp
0

*poff* för stor blåsa under foten så jag inte kan ta långpromenader…

Mirlinda
0

poff… för den stundvis måttlösa grymheten människan är kapabel till.

Wargmane
0

#30 ja #poff* åt det!!!

*Puff* för den gränslösa kärleken som människan oxå är kapabel till…..

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Waara
0

poffar det onda

och puffar in det goda*

Blodeuwedd
0

*POFF*

Mirlinda
0

väl poffat och puffat

Lorelai
0

*poff* Må djävulen äta dig långsamt.

Lorelai
0

*poff*

fridelfina
0

*fniss* börjar tro att Lorelai *poffar* mig personligen…

Så fort jag skrivit den senaste tiden så kommer *poff*-tråden, men jag är ändå rätt ödmjuk av mig och inser det komiska i sammanträffandet! Förvånad

Kan själv ge lite *poff* till djurgudarna som kallade hem en av sonens sötnosar igårkväll kl 23.20. Nu får familjen bära på detta som en hemlighet till sonen kommer från sitt smådjursläger på torsdag. Men det poitiva är att vi hinner förbereda ett fint farväl till "lillfluff"

Lorelai
0

#37 *haha* Nej då min kära.. Det är jag som bär tunga tider. Jag tycker mycket om att läsa dina inlägg. Vart och vart enda ett. ;)

Hadina
0

*poff* för min ihållande värk

Hadina
0

*poff* för min ihållande värk

Endroppeihavet
0

*poff* för att inte orka. För att verkligen inte orka. orka finnas. orka andas. orkar inte ens göra det jag älskar. ork.finns.ej. *poff* för fan!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

[trumman]
0

*PUFF* för att inte gnälla, utan kämpa!! :D

Vildblomma
0

* poff * för att aldrig ge upp

Anco
0

*puff* för att försöka se något positivt i allt som sker.

Outrageous
0

*Poff* för att alla ska må bra.

tantnett
0

*Poff* för människor som stjäler ens energi.

*Puff* för att trivas med sig själv.

Kramisar från Vildvittra.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Sebastian
0

*poff* för att kunna vända motgång till lärdom och att växa ur det starkare och bättre.

Blodeuwedd
0

*POFF* för tröttheten

blodtopp
0

*POFF* *POFF*

*POFF* *POFF* *POFF* *POFF*

Sk*t också

Brokenfether
0

*POFF* Sitter här med en sjujävulsk tandvärk och inget hjälper..Ledsen Ibumetinen hjälper inte ett skvatt! Åh,va jag längtar till kl 7.00 så jag kan ringa tandläkarn så tandjä…ln blir utdragen! Gråter

Dubbel *POFF* för att sånt här alltid händer till natten..*POFF*

Juvela
0

*poff* för html-kod som inte blir som man vill.

*puff* för att allt annat som gick så fort :D

SEViking
0

*poff* för att se fram emot något som i sista stund går om intet.

SEV Cool

Anco
0

*puff* för solen som skiner idag och förhoppningsvis kommer ett efterlängtat paket med posten….. hurra!!!!

blodtopp
0

*pUff* för att jag ändå sov ordentligt i natt. Det gör saker och ting lite lättare i alla fall.

ANBC
0

*POFF*

Jodrena
0

poffar bort internetstrul :(

[trumman]
0

*POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *TJOFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *PUFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *PIFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *TJACK* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *SNOPP* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *BOFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF**POFF* *POFF* *POFF* *POFF*

Wargmane
0

EEhhh…..Hur mår du Trummis ????

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[trumman]
0

#58 Kanon! :D Durå?

Juvela
0

*POFF* för skoskav! Aldrig mer förbaskade flipflop! *trycker in i minnesbanken*

Blodeuwedd
0

*POFF* för sommarförkylning till midsommar… Gråter

Sebastian
0

*POFF* för samma som BW. Sitter på jobbet med feber o rinnäsa. *PUFF* För att det snart går över och att det snart är juliSkrattande

Blodeuwedd
0

#62 Hahaha jag läste att du skrev PUFF för att det snart är jul… :O

Jag är hemma sjuk.. funkar som inge bra att nysa kunderna i ansiktet varannat ord. Nä jag bäddar ner mej och sover i stället. *POFF* *POFF* *POFF*

blodtopp
0

*poff* för ryggvärk man inte vet vad den beror på. Två alternativ: Njursten eller inflammation i muskelfäste, vet inte vilket men beter mig som det är båda…

Jodrena
0

Den här tråden är bra. Den ger effekt. Så var försiktiga med vad ni poffar :D

Sebastian
0

#63 Nu ska vi kanske lugna ner oss lite inte jul än heller:D

Mirlinda
0

*poff* för pyrhet, *Puff* för förnyelse.

Anco
0

*poff* för en härlig dag !!!

Waara
0

*poff* för gamla vindar  *puffar* in nya krafter

Brokenfether
0

*poff* för tunnelseènde *puff* för något som är på G….

BiGavia
0

*puffar* för att livet ska ta en ny och bättre riktning och ^*poffar* för att själen ska sluta göra så ont.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

*puffar* för solen som kommit tillbaka och värmt oss idag. Må den fortsätta med det :)

lotta2
0

*poff* för personer jag trodde hade substans men visade sej  vara lika tomma som en vindpust. Vilken besvikelse!

*puff* för hederlighet, ärlighet och alla gamla dygder som knappt verkar finnas längre…

blodtopp
0

*poff* för högt blodtryck =(

*puff* för den braiga läkaren jag träffade idag =) 

*puttar* på mig själv så jag börjar yoga imorgon!!!

Endroppeihavet
0

*poff* … för livet! För att det omger mig med de precisa medel för att jag ska bli lycklig och nöjd.

och *poff* min ena kisse som äntligen fattat att d e mycket mysigare att gå på toa i skogen. Mysigare för oss båda :)

Och *poff* för att d finns så mycket jag åstadkommit (även fast man glömmer sånt ibland)

*poff* för att se hur effekten av ens arbete. Härligt.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

SEViking
0

*POFF*

för kvinnor som låter käften glappa bara för att man inte dansar efter deras pipa, å där glappet tillåme kan ha föga grund i verkligheten.

SEV Oskyldig

svartmask
0

*poff* för att jag fyller år om 2 dar^^

lightseeker
0

putt, på dumma människor, som alltid har ett behov av att yttra sig kränkande om det motsatta könet.

Anco
0

*poff* för "vänner" som tror en on ont….

SEViking
0

*POFF* för KVINNOR som tar åt sig och vill få igång negativa diskussioner, för KVINNOR som försöker hitta ett uns "förtryck" i även den mest innersta känsla en MAN yttrar.

*POFF*, ett sjujävla *POFF* för vaginavänstern

SEV Oskyldig

Juvela
0

*poff* för dålig kondis så man är helt slut, och bara vill springa ut till gräsplätten utanför och slänga sig ner, innan passet ens kommit halvvägs.

*puff* för att ha kommit igång med träningen igen :)

Anco
0

*puff* för människor som tar en välgångsönskan för vad det är, en ärligt menad önskan. *puff* för alla goda människor som finns. *puff* för all god energi som flödar och sprider sig som ringar på vattnet.

Blodeuwedd
0

*POFF*

Sebastian
0

*PIFF*O*PUFF*

BiGavia
0

*PUFF* för alla kvinnor och män som vill och vågar vara annorlunda.

SEViking
0

Sitter här å läser i släktträdet och historia kring det, och jag våndas över svunna tider.

*POFF* igen för kvinnor som glappar och även med kluven tunga så häxbränningen fick fart, så barn fick lämnas bort, så barn blev tvungna att växa upp med andra föräldrar. *POFF* för lösmynta själviska fruntimmer som trampar på andra för sin egen vinnings skull.

Och för att glädja lightseeker.
Naturligtvis finns det MÄN med samma beteende.

SEV Oskyldig

BiGavia
0

#86Fundersam

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.