Dagens Glädjeämnen 24/6
God Morgon alla vänner!
Ute blåser halv storm, med vindar starka nog att lyfta en 15 liters påse med grillkol och skicka den över halva tomten….kanske är det förändringens vind som blåser….nästa vecka blir det sommar igen!
Privat är ju glädjeämnet att jag har fixat datorn igen, även om massor gick förlorat i kraschen…en disk var helt tom!, och den innehöll tidigare 175 Gb sparat arbete…men men …det skulle väl inte sparas längre!
Snart kallar arbetet igen…idag o i morgon sedan har jag fyre dar ledigt….
May Your day be Blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Godmorgon Kära broder och alla andra/här har vi ett gråmulet väder som ligger tungt och Thor har härjat till och från i ett par dagar nu.Va ute här och tog min morgonfika såg att spikklubban blommar vacker ,tomatplantan som dock va små frön på ett papper i höstats växer och frodas me vackra små gula blommor nu Lavendeln är på väg att blomma och allt liv där ute fröjdas.
'Nu har töserna just klivit upp ur sina bäddar och vill va oense om va de skall göra på morgonkvisten/ Kram BB Hias
Godmorgon allesammans här blåser det ika mycket som uppe i Småland. Blir nog till att gå runt på tomten och samla ihop allt som blivit omplacerat av vindarna *ler*.
BD…. förändringarnas vindar som blåser …. det låter som en bra förklaring och anledning till detta väder och allt annat som varit under sista tiden. Nu vänder allt till det bättre, på alla plan!! Om det bara vill vara lite uppehåll så att växerna håller sig torra ska jag gå ut och plocka av lavendeln som är i blom och ta in för torkning.
Kram och ha en underbar dag alla kära vänner .BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
#2 The sun is not yellow, it's chicken!
Härliga vindar blåser här..gillar teorin ovan där ^ förändringens vindar..skall genast ut i blåsten :)
Må så gott!//W
Gomorron alla! Jo nog blåser det alltid…*L Blir att ha håret i svans,packa fika korgen och ut till torpet…ska sätta första spadtaget till min planerade uteplats idag…jätteroligt att det nu äntligen händer.
Vacker dag till er alla…BB/B

Mmmm här i Trollhättan verkar det ha blåst färdigt..solen kikar försiktigt fram och jag ska strax styra kosan mot Kungshamn-Smögen….det är lycka det när man ser Bohusläns kala klipphällar smekas av vinden…
Önskar eder alla en underbar dag
"Förändringens vindar" ….det är bra det ! *ler*
Kramixar // Kristina
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Wb BD :) Dagens glädje här är just nu kaffet,men överlag är min glädje Upp-levelser, min famlj och De mina.
Och inte att förglömma att många här ger mig en hel del leenden bara genom sin närvaro.
Nu ska jag kasta mig iordning och åkta till studion och min blivande man och förhoppningsvis göra något vettigt *s
//Mir
Godmorgon, eller godmiddag är det kanske ^^
Hade en helt underbar dag igår =) Började med frukost på ett fik med en god vän. Vandrade vidare till en tatuerare som nu ska skissa fram en tatuering efter mina önskemål och småskisser som jag tagit fram dagen innan.
Sen åkte vi upp till Helsingborg för att träffa en annan vän som jag inte sett på år och dar. Vännerna klickade till ordentligt och var väldans puttinuttiga ^^ Vi hade alla jättekul, jag kan inte minnas sist jag skrattade så mycket på en och samma dag :D
Och sen när jag kom hem låg där ett trevligt paket innanför dörren :P
Har mycket svårt att tro att denna dagen kommer bräcka gårdagen. Men det ska iaf bli fika med en annan vän och ska väl sätta mig och läsa igenom veckans föreläsningar.
Hoppas ni får en finfin dag! Blessed Be! /J

Mitt namn är idag min glädje, dessutom, som syster beskrev. KAFFE… utan kaffe upphör tiden :)
//

God middag gott folk
Har nyss besökt min morbror, en klok man, fick adress till en kusin i närheten och åker därför vidare norrut. Så glädjeämnen idag är släkten.
Önskar alla en underbar dag, förmodligen blöt men dock underbar.
SEV 
I dag ska jag köpa en ny mobil, det är mitt lilla glädjeämne för dagen:-D
Även fast jag skrev en egen tråd så måste jag bara utbrista i glädje över att min trumma äntligen kommit hem till mig !!!! Hurra!!! Den är såååå fin och nu ska vi ägna tid åt att lära känna varandra. Det är min stora glädje idag!!! 
Dagens glädjeämnen: Glädje över att min skadade fot är lite bättre idag än igår, att blåsten nästan lagt sej så man kan sova igen, att jag fått svar på en fråga jag väntat länge på. Oväntade pengar som droppade in är ju också ett glädjeämne!!!

Min nya telefon! Kanske ett futtigt och värdsligt glädjeämne, men jag är glad ändå. Lyckades tappa min kära mobil i toaletten på midsommarafton (nej, jag var inte full, faktiskt spiknykter!) och nu har jag fått stå ut med en urgammal tegelsten i flera dagar. Men idag kom min nya fina nalle på posten, äntligen!!
Glad att mina vackra flaskor och burkar äntligen kommit. Nu kan jag buteljera Hyllemors fläderdricka, myntasaften och örtsirapen.

JAG KOM IN PÅ SKOLAN! LYCKAT ÄR TOTAL!

Grattis Varulven och må lyckan vara me dig hela studietiden BB/Hias
#16 GRATTIS…..härligt för dej och då kan jag äntligen släppa taget om tår och tummar…
*S BB/B
#16 Grattis!!!!

Grattis!!
MVH Isnornin
Grattis!!!!

GRATTIS:) Vad roligt

Tack tack :)
#23 Congratulations :)
#16 Yeay!!! Nu behöver du inte vara nervös längre ^^ GRATTIS!! :D
Grattis!!!