Häxor iFokus

Häxor

Etiketthuskurer-brygder-och-recept
Läst 1597 ggr
Tistel-
0

Mot depp?

Har en jobbig period just nu… plus att jag just fick reda på att jag inte kommer in på den utbildningen jag sökt till… Som sagt mycket just nu.

så nu satt jag o klurade på om det finns något té förrutom humle och kamomill (de är ganska milda) som har lugnande och avstressande verkan…

Kram/R

Wargmane
0

Hej du !

jo mina favvisar är citronmeliss(hjärtansfröjd ) eller Johannesört, de är de absolut bästa för att stilla ett lesset hjärta !!

En stor kram till dig !! //Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Tistel-
0

ja kanske johannesört! tack!

[trumman]
0

Se framåt!

Hitta NUET, sluta tyck synd om dig själv och gå ut i skogen och hitta en Stenkompis :D

Mvh, T

Wargmane
0

# 3 Hehehe den är nog bäst faktiskt !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Tistel-
0

#du är vis du trumman! =)

gryning
0

Jag brukar dansa för att få fart på livsgnistan om jag känner mig trött och ledsen. Helst samba =) men alla danser är befriande och livsbejakande. Välj musik som är glad och medryckande, gärna med skön trumrytm som lockar blodet att dansa. :) Det piggar upp, man blir glad och får ur sig en massa aggression och ledsenhet.

Tistel-
0

jag ska nog göra en kombo av det!

dansandes med en sten och samtidigt klunka johannesört té!

[trumman]
0

#5 Erfaren heter det ;) deppad har jag vart så IN I HELVETE nämligen .

Armskurit mig och ångesthulkat i gråtfloder och hela baletten… men man har givit mig medlen och recepten för att bota sånt!

Jag tror de flesta, som känn mig, skulle nog inte tro mig om jag berättade hur jag var förr, så det kommer jag heller int göra! ;)

Mvh, T

Tistel-
0

#8 känner igen mej till viss del i det du skriver, men det har alltid "löst sej själv"… Nu ska jag försöka "bota" mitt depp, o det har jag aldrig gjort förrut…. Generad

Anco
0

#8 Det är så skönt att ha dig att luta sig emot i knepiga situationer trumman. du har alltid ett gott råd eller goda tankar att dela med dig av. (talat av egen erfarenhet)

Själv försöker jag tänka positivt när allt annat är skit, det kan ta en stund eller två :( men i längden så hjälper det faktiskt. Att göra det samtidigt som man tar sig en redig tur i den vackra skogen gör ju inte saken sämre…

Lycka till Tistel…. Kram på dig

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

tantnett
0

Hej Tistel! Kan tänka att du känner dig totalt värdelös nu. Det går vi nog alla igenom till o från på livets stig.

Men DU är absolut inte värdelös. DU är unik. Du har säkert människor runt dig som älskar o behöver dig. Du kom inte in på utbildningen, sök igen o igen.

Under tiden tills allt löser sig, gå ut i vår underbara natur med kameran och ta underbara bilder på allt du ser. Gör kanske något av det för att sen ta fram när allt börjar ljusna.

Och håll kontakt med oss. Kram från Vildvittra

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Tistel-
0

tack för de stärkande orden=)

Tack alla, ni är underbara!