Nu åker jag iväg
Imorgon eftermiddag så åker jag iväg, ska vara ute i skogen en vecka - ungefär. Jag hade tänkt, gå en årsgång som lightseeker berättade om i en tidigare tråd, det var en inspirerande tanke, kanske tar jag den och gör min egen version.
Men främst ska jag fånga gryningen, gå i det blå ljuset, äta blått ljus. Lukta på morgonvåt jord och kanske bli lite klokare, eller gladare.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
LYCKA TILL OCH ALL KRAFT TILL DIG OCH DE DINA!

Härligt! :)

Ha en underbar vecka!!! Låter som att det finns all chans till det också =)

all lycka spindelfot.
Önskar dej en ljuvlig vecka i skogen….vilka sköna morgnar du kommer att få..*L BB/B

Hoppas du får det underbart.

vad snälla ni är, jag ska försöka ha det bra.. anstränga mig hårt för er skull och ta många fina bilder som ni kan titta på ;))

Ansträng dig inte för hårt bara, för då kanske det bara blir pannkaka av det hela ;o)
Go with the flow!

jajamen det blir.. storstädning alldeles efter soluppgång, dammsugare och skurning.. samtidigt väcker jag familjen och slänger skuldkänslor på dem, klär på allihop inom tio minuter och sen är det cykeltur som gäller! sedan, klockan 11:00 SHARP är det fikarast och städning nr 2. Sedan är det 'upplevelsedags' då vi ska uppleva naturen på nära håll i 1 timme och 35 minuter. Sedan är det städdags nummer 3. JA det är så långt av SEMESTERSCHEMAT jag skrivit hitills! Jag tror det kommer att bli givande, kanske skall jag slänga in ännu en 'upplevelsetimme' vid 20:15 för att vara säker på att vi kommer ha det trevligt..
;)
Ha det gott i din blåa värld….
Ha det underbart, och många magiska upplevelser hoppas jag du får…;D

Oj så strikt planerat 

#9 HAHA! Låter bra det där du *S*
det kanske vore något för min sönderstressade kropp… Ensam i skogen några dagar, utan telefon, krav, måsten….
Vilken bra idé =)

Härligt låter det. blev inspirerad att göra det samma jag med. Tack för det
#16 Tänk om vi har mycket tid då vi ses - då kan vi göra en Långnatt i skogen. Eller en annan gång… eller nej! TVÅ andra gånger.
Mvh, T

DU vi kan sticka ut på onsdagen när du kommer o komma tillbaks på tordag morgon. Eller direkt på tisdag kväll. Möjligheterna är OOOOOändliga.