Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1357 ggr
SEViking
0

Dagens glädjeämne 22/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon gott folk

Ja denna dag börjar underbart, morgonkaffe bredvid en tjärn. Färden går norrut.

Önskar alla en underbar dag.

May your day be blessed

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=e4c0ef23-4f16-4767-ae3d-9a23e475993d&Filename=DSC00735.JPG

SEV Cool

[trumman]
0

ÅSKA!!

Mvh, T

Anco
0

God Morgon, vaknar till en blöt och regnig dag. Så friskt och skönt ute om än lite kallare än de sista dagarna.

Lugnet råder i huset, kaffet är avnjutet och nu väntar resten av dagen i lugnets och fridens tecken.

Ha en underbar dag alla. BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Fereshte
0

#0 Vad mysigt det ser ut morbror SEV. Min glädje idag är att Fader sol är på bra humör & en av  mina bästa vänner är på ingång =)

BlessedBe! *F*

Juvela
0

Stannade kvar i sängen en stund och läste Stieg Larsson, nu puttrade kaffe precis klart på bryggaren och en frukostbricka står här bredvid mig.
Dagen startar med andra ord härligt.  =)

Vädret här är lite grått. Jag hoppas på ett fint åskväder idag :P Så mysigt.

Kaffet har letat sig upp till mina näsborrar så nu blir det frukost :P

Hoppas ni alla får en härligt, mysig lugn och skön söndag. Blessed Be /J

_RS_
0

Jag bär själv denna dagen med ett par glädjeämnen… hur glada de är, återstår att visa sig under dagen/kvällen.

Jag hoppas alla får en trivsam dag, denna första söndag på det mörka halvåret.

//

Mirlinda
0

Dagens glädjeämne är ännu kort och under dagen hoppas jag dess frön växer.

Men just nu är glädjen en kopp kaffe, vit choklad, älskade Matea som härjar i bakgrunden och Min Sparv som gavs under natten.

Mina tankar önskar att någonstans på andra sidan av denna stad tar min vän Nic det lugnt och jag hoppas min Broder _RS_ finner svaren han just sökt.

(SEV du är en charmboll)

//Mir

Matea666
0

Dagens glädje ser ut att bli möjligheten till att leka med mina nya leksaker och se min blivandes skimrande över sin sparv….

Andas broder _RS_ allt kommer att ordna sig så som det är menat, vilket i sig i slut ändan innebär lycka och utvekling för alla…

Stay safe //Matea

Coturnix
0

Morgonkaffe vid en tjärn!:) Ser fint ut. Verkligen. Här regnar det och känns kallt. Fin mat i ugnen och nybakat bröd. :)

BranDuir
0

Blåser in här med vinden på en lånad dator på jobbet….vill bara sända en sedvanlig Bless Your day till er alla!….

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Blodeuwedd
0

Dagens glädjeämne…
Att sitta ute på en äng mitt i skogen med min trumma och tala med makterna i natt. Frukost vid sjön och ett dopp i klart vatten, gav mej klarhet  Helade min själ och gav mej kraft att lita på mej själv igen efter en del jobbiga saker som hänt. NU vet jag!

Hias
0

Välmött alla kära systrar och bröder väl hemma igen / för mig va min stora glädje att min kamera som la av på självaste Midsommarafton dock fick liv åter igen när vi nu kom hem!! Tyvärr så vart de inte så många bilder av helgen och gårdagens skyfall av JÄTTEHagel och åska som for över oss på landet men fick en skön stund me meditation vi vattnet och fader sols nedgång i gårkväll efter de märkliga väder som drog över oss i en timma cirkus. Så nu är de ett berg av tvätt som står i kö här hemma/BB Hias

Jodrena
0

Jag gläds åt att ha min Broder inom mig. Hoppet, förändring, skeenden som är menade, oavsett vad som sker…

En utsträckt hand som jag kan följa med förslutna ögon utan tvivel, så mycket litar jag på henne. För en gångs skull behöver jag inte vara vaksam och finna stenarna som visar min stig, hon för mig med sig dit jag ska. Jag kan släppa allt för en stund och se på världen genom barnets ögon, ett barn är jag och hon min vägledande mor och lärarinna.

SEViking
0

Tack ska du ha å du har nog samma gåva själv.

SEV Cool

Outrageous
0

Jag är hemma efter några dagar i småland. Det är skönt att komma hem igen, därför ett glädjeämne. Midsommar var trevlig, även det ett glädjeämne. :) Hoppas att alla mår bra.

blodtopp
0

Har ikväll suttit under en gran i skogen när det regnade. Satt där mjukt och torrt med ryggen mot stammen. Helt perfekt! =) Nu är jag rejält trött av luften och kommer förhoppningsvis sova gott inatt.

Anco
0

Kvällens glädje hmmm… nåja…. ett rejält åsk-blixt oväder med en ordentligt regnskur avslutade kvällen. Nu är det blött om fötterna för all växtlighet. Skönt. Luften är fuktig men frisk efter ovädret och det börjar klarna upp från söder.

En fridfull natt till er alla. BB/A

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman