Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1039 ggr
Anco
0

Midsommardagen...

Dagen börjar med mulet väder och regn som hänger i luften.
Gårdagen blev med vissa undantag av regn en vacker dag med en hel del sol.
Natten var månklar med stjärnbeströdd himmel, åhh så vackert.

Att plocka 7 sorters blommor och lägga under kudden för att drömma om en karl tycktes mig rätt onödigt, så tanken kom att plocka 7 karlar och lägga under kudden och drömma sköna drömmar om blommor!! La dock ner projektet då jag insåg att det skulle bli vääääldigt knöligt  :) :)

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg. BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

spindelfot
0

haha vilken fin tanke.. ja jag sov ju med två killar i sängen som vanligt (man och son, lever tyvär inte ett så exotiskt liv) men drömde inget särskilt..:/

här är det blåsigt men sol.. får se om vi ska ut på tur sen när min bättre hälft vaknat..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Wargmane
0

Du Anco …sista alternativet tyckte jag lät ..bra …hmm räknar på fingrarna ..ja det ska nog gå ihop sig till nästa midsommar ..Oskyldig

Kramixar//Kristina

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Anco
0

"3 eller hur Oskyldig men kom å tänka på hur knölig kudden måste bli. Vi får slå våra kloka ihop o fnurla ut nåt till nästa år :D

Kramizz/Anco

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Blodeuwedd
0

Jag har grävt ner en damm i min trädgård tillsammans med min drömkille. :) Porlar så fint så…

#1# o #3#
*skrattar* Jamen det är väl bara att skaffa 7 "dröm-män" då som redan är fluffiga liksom.. de spricker ju när solen stiger i alla fall.. Räcka ut tungan

Jodrena
0

#3 lägg gubbarna under sängen då hihi